Już 13 grudnia czwarta edycja konkursu Startup Adventure. Tym razem wydawnictwo Burda zaprasza projekty z segment modowego.

- Po pierwszej udanej pilotażowej edycji Startup Adventure dostaliśmy dużo pozytywnych informacji od startupów i mentorów, postanowilismy więc projekt kontynuować. W nieco zmienionej formule, chcemy, żeby stał się na stałe obecny w naszej działalności. Liczymy, ze wszyscy zaangażowani znajdą dla siebie fajne wartości – mówi Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International Polska.

Nagrodami w konkursie są: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych! Dodatkowo wybrane startupy spotkają się również z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji. Nie zabraknie też nagród od naszych partnerów – pakiety premium Brand24 i pakiety godzinowe kancelarii Kulicki Młynarczyk.

Konkurs odbywa się w The Brain Embassy - pierwszym biurze co-creatingowym w Polsce, w którym pracują, spotykają się oraz dzielą swoimi pomysłami i doświadczeniem przedstawiciele różnych światów - korporacji, małych i średnich firm, start-up’ów oraz freelancerzy. To wyjątkowe miejsce o powierzchni 1700 m2 zostało zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy w tworzeniu przestrzeni, które wspierają naturalne powstawanie społeczności, twórczą współpracę między jej członkami oraz rozwój innowacyjnych pomysłów.

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów. Partnerami konkursu są m.in. Deloitte i bank Crédit Agricole.

Więcej informacji na stronie wydarzenia >>