Nowa strategia handlowa sieci Wrangler zaowocowała pierwszym w Polsce samodzielnym sklepem marki. Jego otwacie będzie miało miejsce już 27 sierpnia w Arkadii. Do tej pory jeansy z charakterystycznym W na kieszeniach przeplatały się z ofertą należącej do tego samego koncernu marki Lee w salonach duobrandowych. 

Nowy sklep Wrangler zajmie 114 metrów kwadratowych powierzchni i będzie urządzony w stylu industrialnym. 

Sklep cechował będzie nowoczesny wystrój w stylu vintage, opracowany we współpracy z agencją projektową Checkland Kindleysides, specjalizującą się w aranżacji przestrzeni handlowych. Wnętrze doskonale oddaje charakter marki: postarzane elementy metalowe, drewno oraz wyposażenie nawiązują do wyjątkowego dziedzictwa Wranglera w dziedzinie denimu i stanowią najwyższej jakości oprawę dla najnowszych kolekcji. W dedykowanym systemie do prezentowania dżinsów wykorzystano stal walcowaną, inspirowaną stylem industrialnym, półki zaś wykonano z różnych rodzajów drewna, także z desek z odzysku, w naturalnych odcieniach - czytamy w informacji prasowej.

W nowym salonie Wrangler w sprzedaży pojawi się kolekcja na sezon jesień-zima 2014/2015 w tym linie: Denim Performance (lansowana przez Kimi Raikkonena) i dedykowaną kobietom Live In Denim (m.in. modele spodni Denim Spa, które podczas noszenia nawilżają skórę nóg – teraz także w nowym wykończeniu z olejkiem arganowym).

Sklep, który zostanie otwarty w Arkadii w Warszawie jest pierwszy samodzielnym salonem Wranglera nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.