Najnowsza kolekcja polskiej marki Dastan ma być ponadczasową bazą męskiej szafy, nowoczesnym rozwiązaniem pozwalającym cieszyć się noszeniem garnituru nawet latem. Mężczyzna ubrany w taie garnitury miał celebrować życie w mieście, cieszyć się każdą chwilą w nim. Nagle jednak wszystko stanęło w miejscu, a kampania „Moje miasto” nabrała zupełnie innego sensu…

Planując swoją najnowszą kampanię na sezon wiosna-lato 2020, marka postanowiła wyjść do miasta, bo to właśnie w miastach znajdują się salony marki, żyją zarówno jej klienci, jak i zespół projektanci. Kampanię stworzono na warszawskich Bulwarach Wiślanych, jeszcze nie zielonych i gorących, ale ciekawych architektonicznie. I po prostu warszawskich. W rezultacie powstała sesja stanowiąca hołd dla miast, w których żyjemy. Zobaczyć można w niej mężczyznę, który wyszedł na spacer bulwarami, jest u siebie, czuje się dobrze w swoim mieście. Eksploruje dobrze mu znane miejsce i znajduje różnego rodzaju smaczki takie jak ciekawą mozaikę stworzoną na moście, doskonały design Centrum Nauki Kopernik czy malarską fasadę Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Efektem tego spaceru jest pokazanie różnorodności miejsc i wpisanych w nie stylizacji. W momencie, kiedy wolność korzystania z przywileju życia w mieście została nam nagle odebrana, kampania nabiera dla jej twórców nowego znaczenia. Kiedy powstawała, wszyscy mogliśmy żyć w swoim mieście, iść na spacer, celebrować wolny czas. Teraz, kiedy jesteśmy w domach, wyjątkowo tęsknimy za miastem, a ta kampania staje się symbolem dobrego końca, powrotu do życia i możliwości cieszenia się „moim miastem”. Pytanie tylko, kiedy to nastąpi?

W wiosenno-letniej kolekcji Dastan z jednej strony znalazły się ubrania stanowiące bazę i „must-have” w szafie każdego mężczyzny, z drugiej zaś ubrania wpisane w światowe trendy. Znajdziemy tu m.in. klasyczne gładkie garnitury w jasnym odcieniu szarości i błękitu, które sprawdzą się we wszelkich formalnych sytuacjach wiosną i latem. Z myślą o mniej oficjalnych okazjach stworzono lekki i miękki trzyczęściowy garnitur w granatową kratę, uszyty z tkaniny o fakturze przypominającej len. W kolekcji nie mogło zabraknąć też odwzorowań wielu światowych trendów, w tym choćby dwurzędowego garnituru. Twórcy kolekcji nie mogli również zapomnieć o kracie, na ciepły okres roku stawiają na garnitur w beżu i granacie. 

Obok garniturów w kolekcji dostępne są marynarki z granatowej tkaniny z domieszką lnu czy modele w kratę, zarówno w stonowanych, idealnych na nadchodzący sezon kolorach, takich jak jasna szarość, beż, błękit, jak i te, które staną się z pewnością najmocniejszym elementem stylizacji np. granatowo pomarańczowa czy ta w odcieniach fioletu. Ciekawostką kolekcji jest to, że wszystkie marynarki wykończone zostały zarówno na plecach, jak i w rękawach wzorzystymi podszewkami, wpisującymi się w kolorystykę danego modelu marynarki.

Kolekcję uzupełniają zarówno koszule w ulubionych przez mężczyzn drobnych wzorach, jak i dodatki w postaci krawatów, muszek czy poszetek. W tym sezonie polska marka stawia duży nacisk na mocne dodatki. Na mężczyzn, poza klasyką elegancji, czekają zatem też najmodniejsze wzory i kolory sezonu, w tym kwiaty czy wzór paisley, a wszystko w nasyconych letnich barwach.

Całą kolekcję zobaczysz w sesji zdjęciowej pomysłu i w produkcji dyrektora kreatywnego marki, Macieja Majznera. Za aparatem stanął Arkadiusz Budkiewicz. Zdjęcia z tej wiosennej kampanii znajdziesz w naszej GALERII>>>