Jeśli dorastaliście w latach 90. na pewno kojarzycie piankowe klapki zapinane na rzep z napisem Kubota. Gdyby chcieć określić poziom "kultowości" tego osiedlowego obuwia, to mogłoby zabraknąć skali. Teraz grupa znajomych zafascynowana latami 90. uzyskała licencję na pokazywanie logo marki i rusza z własną produkcją. Klapki powrócą w nowym wydaniu "Made in Poland", ale żeby trafiły na taśmę produkcyjną ekipa potrzebuje 30 tysięcy złotych. 

Chcemy przywrócić Polakom nasze „dobro narodowe”. KUBOTA to przecież coś więcej niż tylko klapki - to styl życia. - czytamy na stronie internetowej.

7 maja rusza zbiórka internetowa na reaktywację obuwia, a premiera sklepu zaplanowana jest na 7 czerwca. Oprócz butów będzie można też kupić skarpety i worki. Łącznie to aż 18 wzorów, 9 z linii Classic, 5 z linii Retro i 5 z linii Mistrzostwa Świata. Wszystko z dopiskiem „Made in Poland”. Jeśli chcesz wesprzeć akcję kliknij tu .