Stajesz na głowie, by pogodzić pracę i rodzinę z czasem dla siebie, a gdy już się to udaje, to prawie zawsze okupione jest poczuciem winy? Nie potrafisz mówić o swoich mocnych stronach i osiągnięciach? Albo co gorsza - umniejszasz je? Nie jesteś sama.  

Answear.LAB, autorska marka Answear.com stworzona dla kobiet przez kobiety, od dwóch lat aktywnie angażuje się w inicjatywy na rzecz równouprawnienia, dąży do tego, by kobiety były bardziej słyszalne, podkreśla ich wartość i sprawczość. Po sukcesach poprzednich kolekcji tematycznych, z których dochody zasilają konta różnych organizacji non-profit, przyszedł czas na kolejną i… kolejne przesłanie. Kampania pod hasłem „SHERO” oddaje hołd bohaterkom codzienności. Manifestuje moc, która drzemie w każdej kobiecie, i zachęca do tego, by mówić o niej głośno. Nowa limitowana kolekcja Answear.LAB, która ujrzała światło dzienne na początku września, powstała przy okazji plebiscytu #Wszechmocne. 

Więcej o misji marki, kobietach w biznesie, branży modowej, a także swojej drodze na szczyt opowiada Magdalena Dąbrowska, członek zarządu Answear.com SA.