Ciepło przyjęty pokaz marki Aryton na ostatnim Fashion Week Poland to część głębokiej strategii przebudowy marki. Rodzinna firma nie chciała stracić stałych klientek, ale postanowiła rozszerzyć ofertę, żeby zdobyć młodsze, bardziej podążające za modą konsumentki. W ramach nowej strategii zaproszono Małgorzatę Kożuchowską do roli ambasadorki marki, a w dziedzinie reklamy zdecydowano się podążać drogą wypróbowaną przez Simple. Wyraziste zdjęcia z udziałem sławnych polskich modelek doskonale prezentują ubrania balansujące na granicy prostoty i projektanckiej fantazji. Aryton stawia na nowe twarze, dziewczyny które zostały zauważone na zachodnich wybiegach w ostatnich sezonach. Wiosenną kolekcję promowała Asia Piwka, a w nowym sezonie zaproszono Karolinę Wąż.

Tajemnicza blondynka, która pozowała m. in. dla Topshopu, prezentuje przede wszystkim płaszcze i żakiety, sztandarowe modele z nowej kolekcji. Po łódzkim pokazie szczególne pochwały zebrały okrycia wierzchnie w soczystych kolorach, z nietypowymi detalami i odważnymi cięciami. Do kampanii trafił też najbardziej kontrowersyjny model z kolekcji - żakiet z autentycznego końskiego włosia. Jak Wam się podoba nowa kampania Arytonu?

Karolina Wąż w kampanii Aryton jesień-zima 2013 w GALERII >>>