Zara wiosna-lato 2019. Marka w końcu ujawniła swoją kampanię na nowy sezon. Jedno ze zdjęć od pewnego czasu wisiało już na stronie sieciówki, ale wszyscy skupili się na nowym logotypie hiszpańskiego giganta, który nadal wzbudza wiele kontrowersji. Choć aktualnie panują trendy na nowoczesne i minimalistyczne napisy, Zara zdecydowała się na logo dekoracyjne i w klimacie retro. Jego autorem jest Fabien Baron. Internauci śmieją się, że nachodzące na siebie litery za kilka lat będą wyglądały jak zbiór znaków bez znaczenia.

Czytaj też: Zara zmieniła logotyp >>

Kampania Zara wiosna-lato 2019

Inspiracją do stworzenia kampanii Zara wiosna-lato 2019 z pewnością było Maroko. Modelki pozowały fotografowi w dużych namiotach, które pasowałyby do pustyni. Co znajdziemy w sklepach Zara? Z pewnością oversize'owe tuniki, sukienki z prześwitami lub w paski z naturalnych tkanin, szerokie spodnie, a także opaski i biżuterię nawiązującą do kultury arabskiej, czy wsuwane klapki na niskiej podeszwie. Na paletę kolorystyczną składają się głównie odcienie bieli, beżu, oliwkowej zieleni z dodatkiem czerni oraz bordo. 

Kampania Zara wiosna-lato 2019: