Humberto Leon i Carol Lim jak zawsze idą pod prąd. Właśnie zaprezentowali swoją najnowszą kampanię na jesień i zimę 2015/2016, która jak zwykle wymyka się standardowym ramom reklamy. Projektanci zaskakiwali już niekonwencjonalnymi sesjami w duchu abstrakcji i surrealizmu. Teraz przyszedł czas na wyrazisty film. Nie jest to po prostu wideo promocyjne, które towarzyszy serii zdjęć (jak to bywa w większości przypadków), wręcz przeciwnie - film "Here Now" stanowi bazę najnowszej kampanii Kenzo, a fotografie stworzono jakby dodatkowo. Wyglądają one zresztą jak plakaty promujące wideo. 

Humberto Leon i Carol Lim o stworzenie filmu poprosili Gregga Araki - amerykańskiego reżysera, który w swojej twórczości zajmuje się głównie nurtem New Queer Cinema. Gregg nie boi się trudnych tematów, dlatego dla Kenzo stworzył krótkometrażowe wideo z bardzo niekonwencjonalnymi (i czasami niewygodnymi) scenkami barowymi. Aktorzy (ubrani oczywiście od stóp do głów w ciuchy francuskiego domu mody) wystylizwani przez Jay'a  Massacreta, wyglądają jak bohaterowie seriali z lat 90. Zresztą zobaczcie sami!

Kampania Kenzo jesień-zima 2015/2016 - GALERIA>>