Lookbooki i kampanie Toma Forda zawsze budziły ogromne emocje z powodu zamkniętego charakteru pokazu. W czasie Tygodnia Mody w Londynie oglądali je tylko najbogatsi i najbardziej wpływowi, a żadne zdjęcie ani Tweet nie przedostaje się na zewnątrz. Kolekcję Forda można było zobaczyć na gwiazdach czerwonego dywanu, malutkim zdjęciom późno ujawnianego lookbooka czy skromnej kampanii. Te czasy się skończyły. Tom Ford planuje w lutym ogromny pokaz, wpisany w program Fashion Weeka. Tym samym wiosna-lato 2013 jest ostatnią tajemniczą kolekcją w historii marki. Łączy wyrafinowaną elegancję z elementami sportowymi i S&M. Możecie obejrzeć ją dokładnie w lookbooku albo dać się uwieść wystudiowanym zdjęciom z kampanii.

Zdjęcia promujące kolekcję wykonał sam projektant, wzorem samowystarczalnych artystów – Karla Lagerfelda i Hediego Slimane'a. Gwiazdami kampanii są Simon Van Meervenne, uznany model z Belgii oraz Karlina Caune, modelka dla której rok 2012 był szczególnie łaskawy. Wystąpiła wtedy w kampaniach Akris, Honor, Sportmax i trafiła na listy nazwisk do zapamiętania. Karlina i Simon prezentują kolekcje odzieży, jak również dodatki i okulary przeciwsłoneczne, ważne (bo masowe) źródło dochodu domów mody.

W GALERII znajdziecie zdjęcia z kampanii, jak również lookbook kolekcji, ujawniony jeszcze w 2012 r.