Kampanii “Cocolita dla każdej z nas” prezentuje 5 wartości, które są dla drogerii najważniejsze i stanowią podstawę jej funkcjonowania na rynku ecommerce. Wartości te dotyczą nie tylko polityki cenowej, asortymentu czy wysyłki zamówień, ale przede wszystkim rozpoznawania i zaspokajania potrzeb klientek z różnych grup wiekowych. Drogeria podkreśla w kreacjach reklamowych, że to właśnie potrzeby klientek są kluczowym impulsem do stałego rozwoju. A oto 5 głównych wartości drogerii: 

  • sprawność funkcjonowania, czyli możliwość dokonywania wygodnych, łatwych i przyjemnych zakupów (w duchu less waste) z niezwykle szybką dostawą zamówienia 
  • atrakcyjność, konkurencyjność i aktualność oferty produktowej, która podąża za nowymi trendami w branży beauty i stale oferuje nowości kosmetyczne dla klientek 
  • przystępna polityka cenowa, która oznacza nie tylko rozsądne ceny, ale także częste akcje promocyjne czy interesujące rabaty na kosmetyki 
  • uniwersalność oferty produktowej, czyli szeroki wybór kosmetyków i akcesoriów dla całej rodziny (produkty dla dzieci i niemowląt, dla nastolatków, dla mężczyzn) 
  • kompetentność i profesjonalizm, które znajdują swoje odzwierciedlenie w oferowaniu specjalistycznych kosmetyków na konkretne potrzeby, problemy, wymagania (np.: pielęgnacja anti-aging, cera naczynkowa, produkty na przebarwienia) 

Drogeria Cocolita.pl zaprosiła do udziału w kampanii swoje klientki, które należały do kilku grup wiekowych. Nic więc dziwnego, że kobiety posiadały różne wymagania związane z pielęgnacją twarzy, ciała czy włosów. Klientki różniły się między sobą codzienną rutyną pielęgnacyjną, przyzwyczajeniami i nawykami w wykonywaniu makijażu. Każda z kobiet, które były zaangażowane w kampanię miała własne upodobania, wymagania i potrzeby. Łączyło je jednak wspólne doświadczenie korzystania z usług drogerii Cocolita.pl. Kobiety zaprezentowały swój punkt widzenia i dzieliły się swoimi opiniami o zakupach. Każdej z osobna zadano jedno pytanie: “Za co lubisz Cocolitę?”. 

Jola opowiada o swoich spostrzeżeniach związanych z zakupami na Cocolita.pl. Podkreśla, że w tej drogerii znajduje najlepsze kosmetyki dla swojej dojrzałej cery. Pielęgnacja anti-aging jest ważna dla Joli, a potrzebne produkty znajduje na Cocolita.pl od wielu już lat. 

Tosia wyraźnie docenia wygodę oraz łatwość składania zamówień na stronie Cocolita.pl. Uważa, że zakupy w tej drogerii to czysta przyjemność. Dla niej kluczowym elementem jest także błyskawiczna wysyłka, która umożliwia otrzymanie zamówionych kosmetyków już następnego dnia. 

Ola wyraża swoje spojrzenie na atrakcyjność oferty sklepu, podkreślając, że Cocolita.pl regularnie wprowadza na rynek nowe produkty kosmetyczne. Według niej, drogeria stale dostarcza klientom świeże propozycje, śledząc najnowsze trendy w branży beauty. 

Alicja z kolei podkreśla dostępność cenową oferowaną przez drogerię. Wyjaśnia, że na stronie Cocolita.pl istnieje możliwość korzystania z nowych promocji na kosmetyki nawet co tydzień. Akcentuje, że drogeria zapewnia atrakcyjne ceny, zachęcając do odwiedzenia strony i skorzystania z dostępnych rabatów. 

Aneta wyraża przekonanie, że na Cocolita.pl łatwo znaleźć różnorodne prezenty dla najbliższych. Podkreśla, że w asortymencie sklepu dostępne są zarówno perfumy, jak i komplety kosmetyków dedykowane całej rodzinie. Dla Anety jest to wygodne rozwiązanie, dostępne na wyciągnięcie ręki. 

Kampania "Cocolita dla każdej z nas" jest skierowana do nowych oraz potencjalnych klientek drogerii. Przedstawione w materiałach reklamowych wartości mają na celu zachęcenie do skorzystania z oferty sklepu. W ramach tej kampanii drogeria podkreśla, że każda klientka, niezależnie od swoich oczekiwań, wymagań czy wieku, znajdzie na Cocolita.pl coś odpowiedniego dla siebie. Bo to właśnie Cocolita spełnia potrzeby każdej z klientek. Każdej z nas.