Reklama

Bezprecedensowy sukces wstrząsnął gigantem streamingowym Netflix: animowany film „K-popowe łowczynie demonów” oficjalnie stał się najchętniej oglądanym filmem w historii platformy. Od premiery 20 czerwca produkcja osiągnęła zawrotne 236 milionów wyświetleń oraz 393 miliony obejrzanych godzin w zaledwie dwa miesiące. Ten emocjonalny, naszpikowany energią K-popu film akcji zdetronizował dotychczasowego rekordzistę Netfliksa – „Czerwona nota”, który mógł się pochwalić 230 milionami odsłon.

Sukces nie kończy się jednak na ekranach domowych. Netflix zdecydował się na nietypowy krok – wprowadził film do kin w Stanach Zjednoczonych, gdzie „K-popowe łowczynie demonów” zarobiły prawie 20 milionów dolarów w jeden weekend, trafiając na szczyt amerykańskiego box office’u. To historyczny moment – po raz pierwszy oryginalna animacja Netfliksa zdobyła pierwsze miejsce w kinach.

O czym opowiada „K-popowe łowczynie demonów”?

Film „K-popowe łowczynie demonów” przedstawia pełną energii historię trzech gwiazd K-popu – Rumi, Miry i Zoey – które prowadzą podwójne życie. Na scenie zachwycają świat spektakularnymi występami, a za kulisami walczą z mrocznymi siłami nadprzyrodzonymi, wykorzystując swoje niezwykłe moce. Ich najgroźniejsi przeciwnicy to uwodzicielski boysband Saja Boys, skrywający demoniczną tajemnicę.

W obsadzie filmu znaleźli się znani aktorzy, m.in. Arden Cho, Ahn Hyo-seop, May Hong, Ji-young Yoo, Joel Kim Booster, Daniel Dae Kim i Ken Jeong. Ich charyzmatyczne kreacje tchnęły życie w tę pełną akcji i muzyki opowieść, czyniąc z „K-popowych łowczyń demonów” prawdziwe międzynarodowe zjawisko kulturowe.

Netflix planuje kontynuację „K-popowych łowczyń demonów”

Biorąc pod uwagę ogromną popularność filmu, Netflix potwierdził, że trwają wewnętrzne rozmowy o stworzeniu kontynuacji. Jak podaje Deadline, platforma jest na wczesnym etapie planowania kolejnego rozdziału uniwersum „K-popowych łowczyń demonów”. Co więcej, Netflix bada możliwość rozszerzenia tego świata o cztery dodatkowe projekty.

Skala sukcesu pokazuje, że firma dostrzega w tej marce potencjał długofalowej franczyzy – dzięki unikalnemu połączeniu animacji, muzyki i akcji fantasy skierowanej do młodej, globalnej publiczności.

Top 10 najchętniej oglądanych filmów w historii Netfliksa

Premiera „K-popowych łowczyń demonów” przetasowała ranking najpopularniejszych filmów na platformie. Oto pierwsza dziesiątka według liczby wyświetleń:

  1. K-popowe łowczynie demonów – 236 mln wyświetleń

  2. Red Notice – 230 mln

  3. The Mother’s Surveillance – 172 mln

  4. Don’t Look Up – 171 mln

  5. The Adam Project – 157 mln

  6. Bird Box – 157 mln

  7. Back in Action – 147 mln

  8. Leave the World Behind – 143 mln

  9. The Grey Man – 139 mln

  10. The Lady – 138 mln

Reklama
Reklama
Reklama