Débora Rosa modą zajmuje się w ujęciu wielowymiarowym. Komponuje i pokazuje w sieci swoje stylizacje, prowadzi słynny profil z inspiracjami o nazwie FashionGoneRogue, a do tego wszystkiego realizuje się w roli konsultantki. Doradza  markom jak stworzyć spójną strategię i jak wyróżnić się na tle konkurencji. Na Instagramie obserwuje ją już ponad 413 000 osób czynnie zaangażowanych w interakcję pod każdym opublikowanym wpisem. Jej zdjęcia należą do najczęściej udostępnianych przez słynne moodboardowe profile typu @velvetdynasty oraz branżowe media. Możecie kojarzyć ją również z licznych współprac z Mango. Rosa regularnie pojawia się bowiem w kanałach społecznościowych tej hiszpańskiej sieciówki jako jedna z kilku najpopularniejszych #MangoGirls. 

Tym razem znalazła się na językach dziewczyn z branży za sprawą jednego ze swoich ostatnich postów, w którym zdradziła, że wśród jej noworocznych zakupów znalazła się piękna braletka z nowej kolekcji polskiej marki Le Petit Trou. Post polubiło prawie 8000 osób, a komentarze zalała fala zachwytów. Wcale nas to nie dziwi, bo bielizna brandu należącego do Zuzanny Kuczyńskiej wygląda jak ultrakobiece działa sztuki użytkowej. 

Stanik Larissa, Le Petit Trou

Portugalska influencerka zdecydowała się na model Larissa. To miękki stanik z fiszbiną wykonany z efektownie udrapowanego, czarnego  materiału w drobne białe kropeczki przypominające połyskujące śnieżynki. W składzie 85% poliamidu i 15% elastanu, dzięki czemu świetnie podtrzymuje biust i dopasowuje się do ciała. Zjawiskowo zaprezentuje się pod białą koszulą albo zamiast tradycyjnego topu, w towarzystwie męskiej marynarki zestawionej z garniturowymi spodniami z wysokim stanem. Cena? 339 zł. 

Instagramowe minimalistki: te profile śledzimy. Gdzie kupić rzeczy w ich stylu?>>

Na wypadek gdyby było wam mało zachwycającej bielizny z polską metką, przygotowałyśmy zestawienie kilku alternatyw. Wszystkie jego elementy czarują subtelnym, oryginalnym designem i wszystkie pochodzą z oferty marek autorskich: