W terminie 17-18 maja w poznańskim Starym Browarze pojawi się ponad 40 polskich marek z odzieżą i dodatkami przeznaczonymi dla dzieci. Showroom Pop Up Store Kids Edition jest projektem przygotowanym we współpracy z internetową platformą zakupową Showroom.pl.

SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition zorganizowano w Atrium Starego Browaru. Przestrzeń została podzielona na sześć stref: Dziewczynka, Chłopiec, Niemowlak, Kobieta, Zabawki/Akcesoria oraz Strefa Zabaw, w której dzieci będą mogły pobawić się zabawkami „demo”, dostępnymi w weekendowym pop-up store. Miejsce przygotowano z myślą, aby była przyjazna zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.

Większość z zaproszonych przez Showroom.pl marek jest ekologiczna. Wykorzystuje naturalne materiały, hołduje tradycyjnemu rzemiosłu i stoi w opozycji do masowej produkcji. Wśród dostępnych brandów podczas wydarzenia znajdziemy m.in. midFashion, Diamentowe by Sysia, Tuss, Maybe4baby, Bazgroszyt, Dlatego, Raw, Piu di Me, Wytwórnia, Nonino, Fouremki, Fiorino, Patkas Kids, Lalushka, Wooden Story, Zombie Dash, JAP, no sweet i Dream Nation. Kolekcje dla najmłodszych, które będzie można wyjątkowo kupić w Starym Browarze, na co dzień dostępne są na platformie kids.showroom.pl.

SHOWROOM POP UP STORE KIDS EDITION

17-18 maja 2014

sobota: 09:00-21:00, niedziela: 10:00-20:00

Stary Browar, Poznań, Atrium 0

wstęp wolny

Partnerem medialnym wydarzenia jest magazyn KIKIMORA.