Madox to młoda warszawska marka streetwearowa, która za sprawą charakterystycznych spodni zapinanych na klapę z przodu, ugruntowała swoją pozycję na rodzimej mapie mody. Tym razem słynne madoxy pojawią się w nowej kolekcji inspirowanej latami 90. oraz Dzikim Zachodem, zaprojektowanej specjalnie dla SHOWROOM CLUB. Wśród modeli nawiązujących do stylu country nie zabraknie postrzępionego dżinsu i wzorzystych topów z charakterystycznymi wstawkami z grubej bawełny. Całość utrzymana w modnej obecnie kolorystyce pustynnej: beż i khaki. Zdjęcia do nowej kampanii Madox zrobił Adam Pluciński, autor okładkowej sesji sierpniowego numeru ELLE. 

Z okazji premiery nowych modeli, wszystkie produkty dostępne są ze specjalnym rabatem, co najmniej -20%. Ilość dostępnych egzemplarzy jest ograniczona, a ich sprzedaż trwa tylko do 13 sierpnia. Wysyłka realizowana jest przez SHOWROOM Club w terminie ok. 3 tygodni od dnia zakończenia kampanii sprzedażowej.

Czas trwania kampanii: 05.08- 13.08.2013r.

ZOBACZ najnowszą kolekcję Madox dla SHOWROOM Club >>