Sportowa moda z lat 90. powraca w najlepszym stylu. Kolekcja DKNY (młodsza marka domu mody Donna Karan New York) w nadchodzącym sezonie przywróci do łask techno szyk, jaki pamiętamy z poprzedniej dekady. W kampanii autorstwa Patricka Demarcheliera powracający trend ma jednak nowoczesne, dziewczęce oblicze i śliczną twarz Cary Delevingne

Modelka w kampanii przemieszcza się ulicami Nowego Jorku z energią wzmocnioną mocnym bitem gadżetów: słuchawek Dr Dre, odtwarzacza mp4 i... laptopa (iPad uznano chyba za zbyt nowoczesny jak na kampanię mocno odwołującą się do lat 90.). Co do samej kolekcji, królują w niej multikolorowe wiatrówki, topy i szorty, ale znalazło się też miejsce dla eleganckiego, supermodnego w nadchodzącym sezonie połączenia czerni i bieli. W kolekcji DKNY na wiosnę-lato 2013 projektanci awansowali młodzieżowe dodatki: czapki, daszki, plecaki i sportowe buty na koturnie. Ich miks z sentymentem do kultury techno świetnie zgrał się z miejską elegancją i tempem nowojorskiej ulicy.

Koniecznie obejrzyjcie galerię!