Madonna dla Versace? Czemu nie! Wokalistka od lat przyjaźni się z wieloma włoskimi projektantami, m.in. z Dolce & Gabbana (pojawiła się w reklamach na sezon wiosna-lato 2010), czy Donatellą. Na swoim koncie ma również dwie kampanie dla francuskiego Louis Vuitton (wiosna-lato 2009 i jesień-zima 2009/2010).

Teraz gwiazd powraca w sesji wizerunkowej dla włoskiej marki. Na czarno-białych zdjęciach duetu Mert Alas & Marcus Piggott Madonna przybiera dość sztywne i "lekko" kontrowersyjne pozy. Nie boi się pokazywać swojego mocno umięśnionego ciała, za które jest przez niektórych krytykowana. Autorem chodziło o pokazanie niezwykłej osobowości Amerykanki, która nie tylko osiąga sukcesy będąc piosenkarką, ale również jako bizneswoman, reżyserka, czy działaczka społeczna.

To już czwarta sesja artystki dla Versace. Debiutowała w 1995 roku na kadrach Stevena Meisela, za to Mario Testino sfotografował ją w 1995 oraz 2005 roku. 

Madonna dla Versace: wiosna-lato 1995, fot. Steven Meisel; jesień-zima 1995/1996, fot. Mario Testino, wiosna-lato 2005, fot. Mario Testino

Madonna w kampanii Versace wiosna-lato 2015 >>