Każda nowa marka ma w sobie powiew świeżości. Nowe, tajemniczo brzmiące formuły, lśniące słoiczki, pięknie zaprojektowane opakowania. Chcemy ulec tej obietnicy piękna i wcale nie trzeba nas namawiać do zakupu nowego kremu. Problem jest raczej w tym, że w zalewie nowości trochę się gubimy i trudno nam podjąć decyzję czy wybrać retinol, kwasy czy odżywcze ceramidy. 

Współczesna kosmetyka to zaawansowana technologia, która jednak aby trafiła do nas ze zrozumieniem, musi być dobrze opowiedziana. To właśnie o historię stojącą za danym kosmetykiem czy brandem dzisiaj chodzi. Chcemy utożsamiać się z ideą, filozofią marki, albo osobą która za nią stoi. Nic więc dziwnego, że na popularności wciąż zyskują marki, które założyły znane kobiety - wokalistki, aktorki czy influencerki. Oczywiście, że nie są specjalistkami w dziedzinie pielęgnacji i nie opracowały formuły własnoręcznie, ale ponieważ znamy te kobiety z publicznych wypowiedzi, śledzimy je w social mediach, to wiemy jakie wartości reprezentują i jakie mają ideały. 

Trudno o lepszą gwarancję jakości, bo te kobiety ryzykują swoją twarzą i wizerunkiem rekomendując kosmetyki. To coś innego niż bycie ambasadorką marki, to marki stworzone na bazie ich nazwiska, założone z potrzeby posiadania produktu, którego nie ma nigdzie indziej.

Florence by Mills

Millie Bobby Brown, aktorka znana z serialu „The Stranger Things” swoją markę Florence by Mills kieruje do młodszego pokolenia. Generacja Z, osób urodzonych po ‘95, jest wymagająca, świetnie porusza się po internecie i łatwo wyłapuje z social mediów nowe trendy. Konsumuje je, i wypluwa, więc żeby naprawdę przyciągnąć ich uwagę, trzeba dać im coś wartościowego, przygotowanego od serca, a do tego w dobrej cenie. Taka jest marka Florence by Mills stworzona z myślą właśnie o nastolatkach poszukujących kosmetyków uczciwych, które nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają składników będących na cenzurowanym, np. siarczanów i parabenów. Millie Bobby może i ma dziś 17 lat, ale z racji swojej pracy z makijażem ma do czynienia od 10 roku życia, więc na pewno ma więcej doświadczenia w tym temacie niż przeciętna dziewczyna w jej wieku. Przetestowała dziesiątki produktów i wie, co się sprawdza w warunkach ekstremalnych, nic więc dziwnego że tysiące jej równolatek sięgają po kosmetyki sygnowane jej nazwiskiem. Szczególnie, że ich pastelowo-liliowa estetyka do tego zachęca. 

Millie przyznaje, że walczy z niedoskonałościami, które także mogą być wywołane ciężkimi w formie kosmetykami do profesjonalnego makijażu scenicznego. Dlatego tak ważna w jej marce jest pielęgnacja, a przede wszystkim oczyszczanie skóry, przygotowanie jej na późniejsze ratunkowe działanie kosmetyków. Mind Glowing Peel Off Mask to opalizująca złuszczająca maseczka, która pozwoli zrzucić z siebie zanieczyszczenia całego dnia. Detoksykujący węgiel pozwala oczyścić pory i usunąć sebum,  a zawarty w niej olejek lawendowy uspokaja cerę szykując ją na kolejny etap pielęgnacji. 

Zapoznając się z marką warto skorzystać z zestawów pielęgnacyjnych, zawierajacych hitowe produkty, które dadzą nam obraz, czego możemy szukać na sklepowych półkach. Zestaw „Best-Teas” to limitowana edycja zawierająca wszystko, czego twoja skóra może potrzebować do kompleksowej pielęgnacji. Idealny na wyjazd lub do codziennego stosowania. Można też o nim pomyśleć w kontekście nadchodzących już świąt, może twoja przyjaciółka marzy właśnie o takim podarunku?

Zestaw zawiera:

  • Żel do mycia twarzy Clean Magic Face Wash
  • Tonik Spotlight Toner Series: Episode 1 Brighten Up,
  • Emulsję nawilżającą Dreamy Dew Facial Moisturizer
  • Limitowaną edycję płatków pod oczy w kształcie kokardy.

Choć marka Florence by Mills istnieje zaledwie od dwóch lat, wieść niesie, że All That Shimmers Body Highlight stał się już produktem kultowym. Dzieciaki lubią błyszczeć, a ten ultralekki żelowy rozświetlacz można stosować zarówno na twarzy, ciele czy na włosach. Daje subtelny blask a przy okazji warto wiedzieć, że nie zawiera silikonów, oleju palmowego, parafiny, parabenów, sulfatów, alkoholu, substancji oleistych, komedogennych. Jest bezzapachowy, bez acetonu, laktozy, orzechów i amoniaku. To naprawdę robi wrażenie! Prawdopodobnie Millie Bobby oddała nam w użytkowanie to, co miała najlepszego.

Keys Soulcare

Alicię Keys można uznać za pionierkę naturalnego piękna wśród celebrytek. Kilka lat temu wokalistka zirytowana tym, jak jej wizerunek prezentują media i jak nieprawdziwą twarz pokazuje światu, zrezygnowała z makijażu i pokazała się w wersji saute dając jednocześnie kobietom sygnał, że nie potrzebują makijażu, by być piękne. Piegi, pieprzyki, zmarszczki to w tym ujęciu nie defekt, tylko jedna z naszych cech. Zamiast skupiać się na poszukiwaniu idealnej cery, powinnyśmy dbać po prostu o to, by była zdrowa i dobrze nawilżona. Zamiast na tym jak postrzegają nas inni, artystka radzi skupić się swoim własnym samopoczuciu i temu służy założona przez nią marka Keys Soulcare, która jest ukoronowaniem podróży Alicii ku prawdziwemu well being osiąganemu za pomocą starożytnych rytuałów piękna.

Fantastycznym przykładem jej filozofii jest bogaty w składzie Skin Transformation Cream, pełen odżywczych ceramidów, kwasu hialuronowego i bakuchiolu, który jest bogatą w antyoksydanty alternatywą dla retinolu. Nawilża, przywraca promienny wygląd i jest twórcą twojej prawdziwej nocnej transformacji.

Pielęgnację wspomoże też Reviving Aura Miast, rewitalizująca mgiełka z wyciągiem z Róży Jerychońskiej, której zapach uspokaja i pozwala osiagnąć równowagę wewnętrzną. Zawarty w niej wyciąg z oczaru miał bogate zastosowanie w medycynie Indian amerykańskich, we współczesnej pielęgnacji ceni się zaś jego działanie tonizujące. Mgiełką od Keys Soulcare możesz wspomagać się w ciągu dnia, ilekroć przyjdzie ci ochota na małe orzeźwienie.

Alicia Keys o skórę całego ciała dba tak samo o twarz, a lekki olejek o zapachu szałwii i mleka owsianego powinien być częścią twojego codziennego rytuału. Zawarty w nim rokitnik rozjaśnia i ujędrnia, miód manuka zapewnia blask i długotrwałe nawilżenie a olejki marula, z baobabu i jojoba koją skórę.

Tej wspaniałej pielęgnacji może towarzyszyć też świeca aromaterapeutyczna o tym samym zapachu co olejek - szałwii i mleka owsianego. Pozostaje tylko włączyć relaksującą muzykę i cieszyć się dobrocennym działaniem kosmetyków wymyślonych dla ciebie przez Alicię Keys.

Kosmetyki marek Kylie Cosmetics, Florence by Mills i Keys Soulcare kupisz na wyłączność w perfumeriach Douglas.