Tom Ford wierny jest estetyce „seksownych” reklam. Wyzywające pozy, fragmenty ciała na kadrach i nagość to jego złota zasada jeśli chodzi o marketing. Bez względu na to, czy chodzi o promocję ubrań, perfum, czy kosmetyków. Te elementy można także wychwycić w najnowszej kampanii. Co prawda sesja na sezon wiosna-lato 2015 nie szokuje, ale duet Ford i Carine Roitfeld (która naturalnie zajęła się stylizacją) nie zmieniają swoich sztuczek. Twarzami kampanii SS15 zostały: holenderka Daphne Groeneveld (na liście 50. najlepszych modelek według models.com) i brytyjska modelkal Binx Walton. Na fotografiach słynnego duetu Inez and Vinoodh Daphne prezentuje bandażową złotą sukienkę, spodnie dzwony, błyszczące bluzki i natapirowaną fryzurę. Tom Ford, tak jak inni projektanci, inspiruje się latami 70. i wybiera z nich klimat „Gorączki sobotniej nocy”.

Kampania Tom Ford wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>