Córki zazwyczaj chcą wyglądać jak mamy, a mamy zazwyczaj ubierają pociechy według własnego gustu. Tę regułę postanowił wykorzystać H&M przygotowując kampanię„Ty i ja” na lato 2015. Małe i duże klientki od ubrań przede wszystkim oczekują tego, by łączyły w sobie wygodę z modą. Szwedzka sieciówka zaprezentowała stylizacje, które nie są kopiami ubrań w różnych rozmiarach, ale bazują na podobnym stylu.

H&M proponuje na lato przede wszystkim marynarską estetykę, czyli pasy, denim i zestaw kolorystyczny składający się z bieli, czerwieni i granatu. W ofercie pojawiły się luźne kombinezony, maxi sukienki, dzwony, proste t-shirty i rozpinane koszule. A dziewczynki znajdą urocze szorty, dżinsy i miniówki. Mamy i córki mogą też dobrać podobne do siebie słomkowe kapelusze albo plecione koszyki.

Kampania H&M "Ty i ja" lato 2015 - GALERIA>>