Reklama

W tym artykule:

Reklama
  1. The Odder Side doceniają zagraniczne „it girls”
  2. Magda Butrym to najsilniejsze nazwisko w świecie polskiej mody
  3. The Mannei nosi Elsa Hosk i Kendall Jenner
  4. Undress Code kochają polskie i zagraniczne gwiazdy
  5. MISBHV dla wszystkich „cool girls”
  6. Projekty Kai Kotto docenił Harry Styles
  7. Biżuteria Rosa Chains ma wierne grono światowych fanek
  8. Western Affair to maksymalizm po polsku
  9. Torebki Chylak to marzenie niejednej redaktorki mody
  10. Reserved to polska sieciówka z międzynarodowym rozmachem
  11. Leo Season - marka, którą pokochał Instagram
  12. La Mania, czyli luksus po polsku, który doceniają zagraniczne gwiazdy

The Odder Side doceniają zagraniczne „it girls”

The Odder Side to polska marka, która powstała w 2015 roku w Warszawie. Jej założycielkami są Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek, które poznały się podczas pracy w redakcji jednego z magazynów modowych. Połączyła ich miłość do mody oraz pragnienie do posiadania ubrań, które wyzwolą w kobietach poczucie siły i piękna. Tak właśnie powstało The Odder Side, które w swojej ofercie posiada T-shirty, topy i sukienki w komfortowych krojach z dobrych materiałów. Marka rośnie bardzo szybko i dynamicznie. Zdążyła już podbić serca niejednej zagranicznej celebrytki i influencerki. Wielką fanką The Odder Side jest żona Justina Biebera, modelka Hailey Bieber, która na Instagramie pokazała się w czapkach projektu tej polskiej marki.

Magda Butrym to najsilniejsze nazwisko w świecie polskiej mody

Tej marki chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Magda Butrym to najsilniejsze nazwisko w świecie polskiej mody, które zjednało sobie pokaźne grono zagranicznych fanek. Należy do niego bez dwóch zdań Hailey Bieber, która bardzo często pokazuje się w projektach polskiej projektantki. Magda Butrym już od kilku lat podbija serca gwiazd. Poza Hailey, w projektach z tą polską metką widziano także Beyonce, Jennifer Lopez, Irinę Shayk, Pernillę Teisbaek, a nawet Kylie Jenner czy Lady Gagę! Magda Butrym początkowo tworzyła projekty dla Joanny Przetakiewicz, właścicielki La Manii, a w 2014 roku wypuściła pierwszą kolekcję podpisaną swoim nazwiskiem. Butrym stawia na ekstrawaganckie, ale jednocześnie mocno klasyczne i eleganckie projekty. Każda z rzeczy jest wykonana z najwyższej jakości materiałów.

polskie marki
Rebecca Sapp/Getty Images for Santa Barbara International Film Festival)

The Mannei nosi Elsa Hosk i Kendall Jenner

The Mannei to marka odzieżowa założona przez Sarę Boruc, której kolekcja zadebiutowała w 2020 roku i od razu wdarła się do się do szaf gwiazd, influencerów oraz do największych światowych butików. W swoich projektach Boruc odzwierciedla własny styl poprzez autentyczność i najwyższą jakość. Ubrania The Mannei tworzone są w polskich szwalniach i oferują nam marynarki, topy, sukienki, spódnice oraz przebojowe płaszcze. Fankami marki są m. in. Kendall Jenner, Irina Shayk oraz Elsa Hosk, a szybko do tego grona dołączyły też modelka Hailey Bieber oraz aniołek Victoria's Secret - Alessandra Ambrosio.

Undress Code kochają polskie i zagraniczne gwiazdy

Marka Undress Code została założona przez Izabelę oraz jej męża Kacpra w 2016 roku. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek bieliźnianych made in Poland, której produkty dostępne są w ok. 40 krajach. Undress Code oferuje przepiękne kostiumy kąpielowe, superkobiece body i bieliznę, a także kolekcję "ready-to-wear", czyli sukienki, koszule, spódnice i topy. Nadrzędnym celem marki jest zapewnienie jak największej pewności siebie kobietom, które marzą, uwielbiają szaleć i nie boją się życia. Projekty Undress Code są niezwykle popularne wśród polskich gwiazd, ale uwielbiają je także zagraniczne it-girls. Rzeczy z metką UC można zauważyć u Débory Rosy, Marji Kihlström, Georginy Moreno, Cyrielle Joelle, Taylor LaShae, Negin Mirsalehi czy Jeanne Ducourau.

MISBHV dla wszystkich „cool girls”

MISBHV to polska marka streetwearowa, założona w 2007 roku przez Natalię Maczek. Znana jest ze swoich odważnych projektów i niekonwencjonalnych form, czerpiących z estetyki rave i umiejętnego łączenia mikrotrendów. W swoich projektach twórczyni marki zaciera granice między modą damską a męską. MISBHV w swojej ofercie ma słynne topy z golfem oraz legginsy w monogramy, bieliznę, oversizowe bluzy, futra, skórzane kurtki inspirowane stylem motocyklistów i latami 90. Marka jest niezwykle ceniona przez zagranicznych influencerów i celebrytów, a swoją sympatię zdobyła m. in. u światowej sławy modelki Victoria's Secret - Josephine Skiriver.

Projekty Kai Kotto docenił Harry Styles

Kai Kotto to polska marka odzieżowa założona przez Paulę Kozłowską. Jej projekty inspirowane są stylem skandynawskim szybko stały się jednym z najgorętszych tematów polskiej mody. To wszystko za sprawą Harry'ego Stylesa, który w jednym z programów wystąpił w projekcie polskiej projektantki. Na co dzień Paula ręcznie wykonuje sukienki, swetry, bezrękawniki oraz kamizelki. Jak sama przyznaje, jej pomysły wywodzą się z nostalgii, tęsknoty za dzieciństwem i ogromnej miłości do kolorów.

Biżuteria Rosa Chains ma wierne grono światowych fanek

Rosa Chains to marka biżuteryjna założona przez Agnieszkę Rosę. Jej projekty wykonywane są ręcznie z najwyższej jakości surowców, przez wykwalifikowanych mistrzów jubilerstwa. Niezwykłe rzemieślnicze metody, połączone z wyjątkowym, a przy tym ponadczasowym designem, zjednały sobie pokaźne grono fanek wśród rodzimych i zagranicznych stylistek i influencerek. Biżuteria Rosa Chains ceniona jest za najwyższą jakość oraz prosty i ponadczasowy design. W gronie oddanych fanek marki są między innymi Jen Azoulay, Blanca Miró Scrimieri, Alex Noiret, Leandra Medine Cohen i Aimee Song.

Western Affair to maksymalizm po polsku

Western Affair to marka oferująca odważne buty, założona przez Olivię Pudelko. Jej projekty - łączone z modowym ekscentryzmem - w ekspresowym tempie rozkochały w sobie branżę mody. Obuwie marki Western Affair ma swój własny charakterystyczny styl. W projektach widzimy inspiracje początkiem lat 00., sztuką współczesną oraz Dzikim Zachodem, a także zamiłowanie do printów i kolorów. Przy tym wszystkim zachowany został zrównoważony rozwój, którym w dzisiejszych czasach kieruje się wiele znanych marek modowych. Buty Western Affair szybko zdobyły popularność i podbiły serca zagranicznych miłośniczek mody, zwłaszcza w Londynie.

Torebki Chylak to marzenie niejednej redaktorki mody

Chylak to marka założona w 2014 roku przez Zofię Chylak, specjalizująca się w skórzanych torebkach i akcesoriach. Wszystkie produkty sygnowane jej nazwiskiem są projektowane oraz szyte w Polsce z zachowaniem szczególnej dbałości o szczegóły i jakość wykonania. To, co wyróżnia markę, to limitowane kolekcje, w których każdy produkt posiada ręcznie wybity złoty stempel z unikalnym numerem. Torebki Zofii Chylak, o których rozpisywały się prasy modowe, szybko zyskały ogromną popularność wśród polskich i zagranicznych klientek. Doceniły je znane modelki, aktorki i dziennikarki modowe, a wśród nich Emma Roberts, Alexa Chung, Felicity Jones, Edie Campbell, Donna Wallace, Blanca Miró, Caroline Winberg czy francuska influencerka Monica de La Villardière.

Emma Roberts z torebką Chylak / GettyImages
Emma Roberts z torebką Chylak / GettyImages

Reserved to polska sieciówka z międzynarodowym rozmachem

O Reserved głośno zrobiło się na rynku międzynarodowym już kilka lat temu, gdy do kampanii reklamowych zaproszono takie gwiazdy, jak Kate Moss czy Cindy Crawford. Dziś marka regularnie pojawia się na zagranicznych platformach zakupowych i zyskuje uznanie w oczach modowych influencerek. It-girls doceniają Reserved za stylowe kolekcje kapsułowe, jak również odważniejsze propozycje z limitowanych linii premium. Kluczem do sukcesu marki jest umiejętność łączenia trendów z przystępną ceną i dobrym designem.

Leo Season - marka, którą pokochał Instagram

Leo Season to stosunkowo nowy gracz na rynku, ale już teraz mówi się o niej jako o jednym z najciekawszych modowych zjawisk z Polski. Marka łączy streetwearową nonszalancję z kobiecym charakterem, co przyciąga nową generację influencerek z Europy Zachodniej i USA. Jej projekty – od oversize’owych marynarek po przeskalowane bluzy i oryginalne akcesoria – pojawiają się na Instagramie w stylizacjach znanych fashionistek. Minimalistyczna estetyka, świetna jakość wykończenia i mocny branding sprawiają, że Leo Season wpisuje się w światowe trendy. Co więcej, marka dba o zrównoważoną produkcję i lokalne rzemiosło, co czyni ją atrakcyjną również dla świadomych konsumentów.

Reklama

La Mania, czyli luksus po polsku, który doceniają zagraniczne gwiazdy

La Mania to marka, która udowadnia, że luksusowa moda z Polski może konkurować z zachodnimi domami mody. Założona przez Joannę Przetakiewicz marka od lat buduje swoją pozycję nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. La Mania oferuje eleganckie, ponadczasowe projekty, które kochają kobiety ceniące klasę i styl w wersji premium. Jej charakterystyczne garnitury, sukienki koktajlowe i dodatki – często w minimalistycznej, ale wyrafinowanej formie – idealnie wpisują się w gusta światowych it-girls.

Reklama
Reklama
Reklama