To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzie, którzy od lat nie patrząc na opinie i krytykę ze strony innych z determinacją podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory.

Historie ambasadorów kampanii Motorola to przykłady jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu.

Margaret - wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka, a zarazem jedna z najbardziej popularnych artystek młodego pokolenia. Na swoim koncie ma pięć studyjnych albumów, w tym dwa nagrodzone platyną. Jest także laureatką wielu branżowych nagród na czele z MTV Europe Music Awards oraz Eska Music Awards.

„Zawsze uwierały mnie pudełka, bo zazwyczaj były za małe na całe spektrum możliwości, które mam i horyzontów, na które patrzę. Zawsze też czułam, że jestem w ciągłym rozwoju i nie da się mnie określić tylko jednym słowem, a jak się da - to na krótka chwilę - bo jest przecież tyle opcji i smaków, których jestem ciekawa i chcę spróbować. Myślę, że to moje uporczywe dążenie do niezależności i wolności jest nadrzędną cechą artystów - przestrzeń to kreacja. Dlatego tak dużo mam zajawek poza muzycznych - ceramika, żeglarstwo, podróże - to coś, co mnie stymuluje i inspiruje”.

Tymek - autor utworów muzycznych i tekstów. Jego płyty wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych. W 2021 roku, jako pierwszy artysta wywodzący się z kultury hiphopowej w Polsce otrzymał podwójny diament za singiel „Język Ciała”.

„Moje życie polega na tworzeniu własnej definicji, która jest dla mnie wyrazem wolności. Przestrzeń za to jest jak dom dla twórcy, istotna jest więc autentyczność w działaniach i świadomość własnych potrzeb, przestrzeni i bezkompromisowość w ochronie swoich ideałów”.

Natalia Nykiel - królowa polskiego electro pop. Jej single Error i Bądź duży z debiutanckiego albumu Lupus Electro w 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami, które sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii docierając do pierwszego miejsca zestawienia AirPlay! Od momentu debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne: Discordia (2017), Origo (2021), Regnum (2022), które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.

„Ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje. Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Biznesman może lubić podróżować oldschoolowym kamperem i wyłączyć telefon na pół roku, tak samo jak wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa”.

Young Multi - raper, producent muzyczny, streamer, youtuber, głos młodego pokolenia. Kontrowersyjny, uwielbiany przez swoich fanów, których ponad 2,5 mln śledzi go na jego kanałach YT.

„Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego jeśli spytacie mnie czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno - jestem sobą. Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców”.

Ambasadorzy, w ramach kampanii, nagrali video, w których prezentują siebie, pokazują to co jest dla nich istotne, jakie są ich priorytety, co ich inspiruje i pobudza do działania.

„Nie zawsze ciśnięcie siebie i robienie czegoś non stop jest efektywne” - Maggie x #VeryPeri

 

 

„Bezkompromisowa autentyczność. Myślę, że tak się tworzy oryginalność” - Tymek x #IcePalace

 

„Ja się zawsze czułam wielowymiarowa. To, że jestem muzykiem nigdy nie definiowało mnie w 100%” - Natalia x #AquaFoam

 

„Moja siła bierze się z wytrwałości i niepoddawania się. Po prostu robić i się nie zastanawiać, że ktoś będzie to oceniać” - Young Multi x #BlackOnyx

 

„Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. To głosy swojego pokolenia, kolorowi artyści, których nie da się zaszufladkować. Inspirują ludzi na różne sposoby, inną muzyką, innymi środkami wyrazu, ale w swojej różnorodności łączy ich wspólna cecha – umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów.” - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola/