Reklama

Zarówno wydarzeniu, jak i całemu jesiennemu sezonowi SOLAR towarzyszy hasło #CloseToMyArt, które podkreśla związek mody ze sztuką oraz odnosi się do artystycznych nawiązań, wykorzystywanych przez SOLAR już od kilku sezonów.

Reklama

Na przestrzeni ostatnich dekad twórcy mody stali się artystami, kreującymi dialog z publicznością na temat nie tylko sztuki, ale i popkultury czy obowiązujących trendów. Odniesień w sztuce poszukuje również SOLAR. Marka stawia sobie takie wyzwania jak obserwacja, interpretacja oraz przenoszenie artystycznych motywów na tkaniny, z których powstają ubrania. Odnajduje w niej też inspiracje dla swoich działań pozabiznesowych i produkcji zdjęciowych, którymi zaprasza klientów i obserwatorów do poznania SOLAR. W swojej jesiennej sesji opowiada historię z nowoczesnym, nieprzypadkowym malarstwem w tle. To jednak coś więcej niż scenografia i zdjęcia – to wyjątkowe zaproszenia do świata marki pod hasłem #CloseToMyArt. Do współpracy przy ostatniej realizacji SOLAR zaprosił poznańskiego artystę Sebastiana Krzywaka i właśnie na tle jego prac prezentuje swoją interpretację trendów na nadchodzący sezon. Prace wchodzące w zbiór wystawy ZNIKANIE stały się wyjątkową ramą najnowszej kampanii. Artysta specjalizuje się w destrukcyjnych technikach zamazywania i wymazywania, co doskonale komponuje się z geometrycznymi formami z kolekcji SOLAR JZ 2022. Obrazy Krzywaka wraz z ubraniami SOLAR tworzą hipnotyzujące zestawienie barw, form i ekspresji.

Event rozpoczęła Wiceprezes SOLAR Aleksandra Danel, a poprowadziła niezależna art advisorka Katarzyna Wąs, której rozmowa z Sebastianem Krzywakiem pozwoliła poznać zaproszonym gościom kulisy tej wyjątkowej współpracy – od idei, która pojawiła się podczas odwiedzin w pracowni malarskiej aż do finalnej sesji zdjęciowej.

Reklama

Na spotkaniu pojawili się przedstawiciele wszystkich najważniejszych redakcji prasowych, on- linowych i influencerzy. Nie zabrakło sympatyzujących z marką Lidii Popiel, Marty Dyks i Agnieszki Martyny.

Reklama
Reklama
Reklama