Miłość i jej różne odsłony! To główny temat nowej kampanii Calvin Klein Watches + Jewelry na wiosnę i lato 2016. Na zdjęciach autorstwa Cass Bird zobaczymy aktorkę Lisę Bonet u boku swojej córki, artystki Zoë Kravitz, amerykańskiego aktora Willa Peltza i jego dziewczynę, modelkę Kenyę Kinski, a także sportretowanych wspólnie Johna Heinego i Tildę Lindstam.

Premierowa sesja wizerunkowa jest kontynuacją globalnego projektu #ckminute, zapoczątkowanego w zeszłym roku. W tym sezonie brand promuje hasło “Life in the now. SHARE YOUR #CKMINUTE” mające zachęcić użytkowników i klientów do uchwycenia i podzielenia się ich osobistymi, spontanicznymi i pełnymi znaczenia momentami w połączeniu z produktami Calvin Klein Watches + Jewelry.

Co znajdziemy w nowej kolekcji marki? Nowoczesne produkty zaprojektowane w stylu neo-minimalizmu. Powróciła moda na naturalne i podstawowe kształty, "odzwierciedlające najistotniejsze wartości marki". Kampania promuje odważny i graficzny zegarek Calvin Klein class dla niej oraz dynamiczny i kompaktowy zegarek uniwersalny Calvin Klein step. Zdjęcia prezentują również płynną i opływową biżuterię Calvin Klein beyond, oferującą całkowicie współczesny wygląd.

Kampania Calvin Klein Watches + Jewelry wiosna-lato 2016 >>