Maffashion i Maciej Musiał na imprezie Magnum w Cannes 2025 – przyjemność bez filtrów, styl bez granic
Na Lazurowym Wybrzeżu, gdzie ciepłe promienie słońca igrają z morskim powietrzem, a każdy krok na promenadzie niesie zapach luksusu i modowej elegancji, marka Magnum po raz kolejny udowodniła, że przyjemność to znacznie więcej niż deser – to sposób na życie. Tym razem uczta dla zmysłów odbyła się podczas spektakularnego eventu Magnum. Wydarzenie zainaugurowało globalną kampanię Magnum #CrackIntoPleasure.

W samym sercu tętniącego życiem Festiwalu Filmowego w Cannes, Magnum zorganizowało wydarzenie, które z rozmachem wpisało się w kalendarz najważniejszych celebracji sezonu. Plaża La Croisette zamieniła się w świątynię wolności, zmysłowych doznań i afirmacji siebie – bez filtrów, bez kompromisów, za to z najwyższym poziomem stylu.
Wieczór zmysłów i dźwięków

Wieczór otworzyła Charli XCX – muzyczna prowokatorka i ikona współczesnego popu. Na scenie towarzyszyli jej: Jamie xx, producent George Daniel z The 1975 oraz szwedzki raper Yung Lean.
Charli zachwyciła nie tylko brzmieniem, ale i stylizacją – na wieczór wybrała archiwalną kreację Vivienne Westwood, oddając hołd jej kultowemu pokazowi z 1994 roku, podczas którego Kate Moss idąc po wybiegu rozkoszowała się lodami Magnum.

U boku Charlie XCX pojawiła się Gabriette – amerykańska modelka i wokalistka. Wśród gości błyszczała również Georgia May Jagger z mamą, legendarną Jerry Hall, a także plejada międzynarodowych gwiazd, artystów i influencerów. Wspólnie stworzyli wieczór, który smakował jak luksus – pełen luzu, przyjemności i niepodrabialnego stylu.
Maffashion i Maciej Musiał polskimi ambasadorami Magnum
Na tym wyjątkowym wydarzeniu nie mogło zabraknąć polskich gwiazd. Na zaproszenie Magnum do Cannes przybyli Julia Kuczyńska (Maffashion) oraz Maciej Musiał – ambasadorzy marki, którzy nie tylko godnie reprezentowali Polskę, ale także zachwycili obecnych stylizacjami zaprojektowanymi specjalnie na tę okazję przez duet MMC Studio. Ilona Majer i Rafał Michalak – po raz trzeci współpracując z Magnum – po raz kolejny udowodnili, że polska moda doskonale odnajduje się na międzynarodowej scenie. Maffashion miała na sobie elegancką suknię w kolorze czekoladowym, pięknie nawiązując tym samym do Magnum. Maciej doskonale prezentował się w stylowej i również brązowej kurtce. W Cannes polskim ambasadorom towarzyszyła z aparatem Dorota Szulc, uznana fotografka, której estetyka i zdjęcia zachwycają już nie tylko Polskę.

„Już po raz drugi współpracuję z marką Magnum i za każdym razem są to dla mnie ogromne emocje! Kilka lat temu chodziłam po wybiegu, a teraz byłam w Cannes na globalnym evencie marki. Słońce, plaża, piękni ludzie wokół... no i lody Magnum – czego chcieć więcej?” – mówi Julia Kuczyńska (Maffashion)
„Co mogę powiedzieć… Byłem na wyjeździe w Cannes, reprezentując najpyszniejsze lody, których zjadłem chyba ze sto. Świeciło słońce, byli mega cool ludzie, był koncert Yung Leana, którego uwielbiam. Żyć, nie umierać.” – powiedział Maciej Musiał.

Nowe smaki, ten sam manifest
Tegoroczna obecność Magnum w Cannes to nie tylko święto smaku – to manifest. Celebrując swoje klasyczne bestsellery – Magnum Classic i Magnum Almond – wprowadziła również dwie nowości: Double Cherry i Double Hazelnut.

Jak mówi Marta Linowska, Ice Cream Premium Marketing Manager Poland & EE w Unilever:
„W Magnum wierzymy, że przyjemność ma ogromne znaczenie w życiu każdego człowieka. Chcemy celebrować wolność, autentyczność, przestrzeń na akceptację i tolerancję – przełamując schematy. To motto powoduje, że z każdym rokiem coraz skuteczniej rozbudzamy apetyt na przyjemność.”

#CrackIntoPleasure #MagnumCannes #MagnumMoments #PleasureWithoutFilters
