Pamiętacie świąteczną reklamę Allegro? Ten spot wzruszył cały świat - dosłownie! O polskiej kampanii (zobacz tutaj >>) z dziadkiem, który uczył się angielskiego dla swojej wnuczki pisały zagraniczne serwisy chwaląc inwencję Polaków. Filmik zgarnął prawie 14 milionów wyświetleń na YouTube (była to najpopularniejsza polska reklama w ubiegłym roku). Allegro mogło się pochwalić internetowym hitem! Czy kolejne wideo odniesie podobny sukces?

Na pewno nie przejdziecie obok niej obojętnie. Premierowy filmik opowiadający historię mamy szukającej odpowiedniego stroju dla córki na szkolny bal przebierańców również zachwyca. A nawet więcej, urzeka i wprawia w słodką melancholię. Od razu poprawia nastrój. Uwaga! Zaopatrzcie się lepiej w pudełko chusteczek.

Filmik nakręcił Mateo Londono, a wyreżyserował go Rodrigo García Saiz. W portfolio meksykańskiego twórcy znajdziemy m.in. reklamówki dla Hondy, Volkswagena, czy Skittles. Za kreację ponownie odpowiada agencja reklamowa Bardzo. To kolejna odsłona kampanii "Czego szukasz", która zadebiutowała w 2015 roku.