Dzielimy się na trzy zakupowe grupy: robiących zakupy wyłącznie w sieci, wiernych sklepom stacjonarnym i tych umiejętnie łączących dwie opcje razem. MODIVO oraz eobuwie.pl postanowiły dać możliwość zakupu w dowolnie wybranej wersji z ofertą o ponad 100 tys. produktów dostępnych od ręki. Polski innowacyjny koncept na początku zadziwiał brakiem widocznego towaru na półkach, ale z miesiąca na miesiąc stawał się coraz bardziej popularny. Dziś poza zamówieniami ze sklepów online (dostawa do 24 godzin), możemy wybrać zakupy w 26 sklepach stacjonarnych multibrandu obuwniczego i 3 sklepach multibrandu odzieżowego na terenie kraju.  



Teraz wszystkie rozwiązania, do których przywykli już Polacy są również dostępne w czeskiej Pradze. W te wakacje, w jednym z największych praskich centrów handlowych Novy Smichov otwarto pierwszy w Czechach i tym samym pierwszy zagraniczny multibrandowy salon o powierzchni 1800 mkw. Sklep o nazwie eobuv.cz łączy w sobie produkty eobuwie.pl i MODIVO w jednym miejscu. Umożliwia opcję zakupów online i offline. Jest w pełni zdigitalizowany i posiada interaktywne przymierzalnie.

“Cieszymy się, że pierwszy zagraniczny sklep otwieramy właśnie w Pradze, gdzie nasze produkty są znane od 8 lat. Nasi klienci będą mieli możliwość przeżyć z nami zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – łączące online i offline.”

- mówi Roman Puchała, General Manager CCC i eobuwie.pl w Czechach.

Dodatkowo koncept oferuje dostawę zamówionych produktów bezpośrednio ze sklepu do dowolnego miejsca na terenie Pragi w 90 minut.

“Stawiamy na najwyższe standardy obsługi, dlatego na terenie aglomeracji oferować będziemy dostawę ekspresową, nawet w 90 minut. Zaproponujemy klientom także konkretne przedziały czasowe, aby mogli określić dogodną godzinę wizyty kuriera z zakupami.”

– mówi Konrad Jezierski, Prezes Zarządu spółki Eobuv.cz oraz Dyrektor Retail Grupy eobuwie.pl.

Polska Spółka zapowiada kolejne otwarcia niebawem. Następny po Pradze ma być Berlin. Poza tym w 8 krajach (w tym w Polsce) wprowadzono właśnie nowe, ważne udogodnienia dla wszystkich konsumentów: 100 dni na wymianę lub zwrot oraz opcja PayPro - kup teraz, zapłać później. Dodatkowo multibrandy wciąż poszerzają swoją ofertę o nowe marki. Aktualnie MODIVO ma w swoim portfolio 480 marek z sektorów streetwear, basic i premium. Wśród nich ubrania i dodatki od takich brandów jak: Levi’s, Guess, Boss, New Balance, Nike, Samsøe & Samsøe, Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans czy Polo Ralph Lauren. Nie brakuje również marek własnych, do których należą m.in. Americanos, Sprandi, Togoshi i Rage Age.

Z kolei w eobuwie.pl liczy się czas. Otóż marka (poza szerokim i różnorodnym asortymentem) stawia na ekspresową obsługę klienta stacjonarnego, ponieważ od momentu złożenia zamówienia na tablecie, do chwili otrzymania produktu nie powinno upłynąć więcej niż 3 minuty! O zmieszczenie się w tym ekspresowym czasie dbają specjalne elektroniczne systemy, nowoczesne udogodnienia na magazynie oraz odpowiednio przeszkolony personel. Wszystko po to, by podkreślić, że moda i technologia idą w parze.