BaubleBar to fast fashion w świecie sztucznej biżuterii. Nowojorska marka ekspresowo reaguje na trendy, wprowadza do sprzedaży kilkaset linii rocznie, a zakupy ze sklepu internetowego dostarcza w kilka godzin. Co jakiś czas zaprasza też do współpracy nad kolekcjami gwiazdy i modelki, które stają się też automatycznie bohaterkami kampanii promującej "baubles" czyli poszczególne elementy z oferty. Niespodzianka - wszystkie kosztują do 100 dolarów!

Do sprzedaży trafiła właśnie kolekcja Olivii Palermo, która podpisała się pod kilkudziesięcioma wzorami biżuterii w stylu vintage. Współpracując przy kolekcji aktorka przyznała, że inspirowała się retro zawartością swojej garderoby a także ilustracjami i zdjęciami z albumów poświęconych ubiegłym dekadom. Na zdjęciach z kampanii zobaczycie więc naszyjniki worowane na antyczne, bogato zdobione brosze i ear-cuffy a także bransolety jak mankiety. Linię promują też fotografie kadrowane w proporcjach 1:1 przedstawiające klimatyczne aranżacje z elementów kolekcji - stworzone na Instagram!