Reklama

Hotel mieści się przy ulicy Canaletta, nazwanej na cześć malarza, którego prace stanowiły niezastąpione źródło odniesienia przy odbudowie Warszawy po wojnie. Ta niespodziewana więź tworzy cichy, ale głęboki dialog między otoczeniem hotelu a historią, która ukształtowała miasto.

Reklama

Wnętrze nowego PURO żyje swoim rytmem - parter to otwarta, dynamiczna przestrzeń, a każde pomieszczenie pełni tu inną funkcję, subtelnie różniąc się charakterem i adaptując do potrzeb. Centralnym punktem jest MUND - koncept kulinarny, który łączy miejski charakter z kameralną atmosferą.

MUND fot. Piotr Czyż
MUND fot. Piotr Czyż

Nowe PURO design czerpie ze skandynawskich wartości - prostoty, autentyczności i funkcjonalności na co dzień. Można tu znaleźć jedne z najlepszych, ikonicznych skandynawskich marek takich jak m.in. Gubi, Louis Poulsen, LYFA, Bang & Olufsen, Audo Copenhagen, &Tradition czy Carl Hansen & Son.

PURO Warszawa Stare Miasto: nowe miejsce na mapie Warszawy

Nowe PURO to również przestrzeń skierowana do mieszkańców Warszawy. MUND zaprasza do odkrywania autentycznych smaków w nowoczesnym wydaniu. Łącząc restaurację, piekarnię, wine bar i bistro, oferuje różnorodne doświadczenia, od swobodnych przekąsek po dopracowane dania. W sercu menu leżą skandynawskie smaki, które cechuje prostota, świeżość i sezonowość.

PURO Hotels od samego początku swojej działalności koncentruje się nie tylko na branży hotelarskiej, ale także na promowaniu i wspieraniu designu, sztuki oraz architektury. Kolekcja obecna w przestrzeni przy Canaletta 4 to hołd nie tylko dla skandynawskiego podejścia do sztuki, ale także dla czegoś bardziej subtelnego - upływającego czasu, atmosfery miejsca i obserwacji. W ramach edukacji i propagowania sztuki, organizowane są wydarzenia zrzeszające jej miłośników oraz spacery po okolicznych galeriach miejskich - PURO Art Walks.

Naturalnym rozszerzeniem mecenatu nad sztuką i designem było wydanie w 2023 roku debiutanckiego numeru własnego magazynu - PURO People.

PURO PEOPLE fot. Piotr Czyż
PURO PEOPLE fot. Piotr Czyż

Każdy numer czerpie inspirację z kluczowych wartości PURO, a owocem inspiracji Skandynawią jest specjalne nordyckie wydanie, ściśle związane z nowym hotelem. PURO People: Nordic Issue zawiera rozmowy z uznanymi i młodymi skandynawskimi markami, takimi jak Carl Hansen & Søn czy Sleepers, oraz polskie akcenty – m.in. artykuł o trzeciej fali kawy z udziałem marki Hayb. Znajdziemy tu także opowieści o życiu w Kopenhadze oraz przewodnik po Sztokholmie, Oslo i Kopenhadze.

Magazyn PURO People można nabyć na stronie sklepu PURO Gift Shop lub stacjonarnie w butikach PURO Gift Shop zlokalizowanych w hotelach PURO Warszawa Centrum, PURO Kraków Kazimierz i PURO Poznań.

PURO PEOPLE fot. Piotr Czyż
PURO PEOPLE fot. Piotr Czyż

W sklepach znajdują się unikatowe przedmioty wyprodukowane z wykonane we współpracy z wybitnymi projektantami i markami, które odzwierciedlają główne wartości marki: kreatywność, rzemiosło i staranną dbałość o szczegóły.

Reklama

Materiał promocyjny marki PURO Hotels.

Reklama
Reklama
Reklama