I tak po prostu, znów marzymy o ninetiesowych bagietkach – donoszą analitycy współpracujący z marką Boohoo. Wyspecjalizowana grupa ekspertów zbadała, jakie frazy królują teraz w wyszukiwarce Google, na Pintereście i na Tik Toku, a wyciągnięte przez nich wnioski nie pozostawiają wątpliwości. Emisja drugiej części „And Just Like That”, spin-offu kultowego serialu o 4 stylowych przyjaciółkach z Nowego Jorku, zawładnęła internetem. Stylizacyjne wybory Carrie, Mirnady i Charlotte wyraźnie przekładają się na modele, kroje i kolory ubrań, butów oraz dodatków, których szukamy na zakupach.

Wg przedstawionego przez Journo Research raportu znów rozglądamy się między innymi za niebieskimi szpilkami Manolo Blahnika nawiązującymi do wyjętych z dna szafy pantofelków ślubnych Bradshaw i wciąż budzącą kontrowersje panterką. 

Leopard print miał swój wielki moment w drugim odcinku drugiego sezonu „And Just Like That”, kiedy to nowa bohaterka, Seema, wystąpiła w nim ubrana od stóp do głów. Lamparcie cętki zaczęły wtedy zyskiwać na popularności na Tik Toku. Filmiki opatrzone najpopularniejszym hasztagiem krążącym wokół tematu wzoru w panterkę wyświetlono ponad 402,5 miliona razy. 

Najwięcej zyskuje jednak torebka-bagietka.

Zaprojektowany w 1997 roku przez Silvię Venturini Fendi model o charakterystycznie wydłużonej formie i krótkim pasku do ściskania pod pachą zasłynął jako ulubieniec w szafie Carrie Bradshaw i otrzymał status pierwszej oficjalnej it-bag. Nic więc dziwnego, że hitowa Baguette Bag powróciła także w kontynuacji kultowej serii. Sławna felietonistka występuje z taką na przykład w trzecim odcinku drugiego sezonu. Jasnoróżowa torebka z limitowanej edycji stworzonej specjalnie na potrzeby serialu przez Fendi i Sarah Jessikę Parker sprawiła, że zainteresowanie internautów hitowym dodatkiem przełomu lat 90. i 00. wzrosło aż o 170%. 

kadr z serialu

I dobrze! Torebka tego typu jest niezwykle efektowna i bardzo uniwersalna. Pasuje do wszystkiego – dogada się zarówno z wyrazistym błyskiem w klimacie estetyki Y2K, jak i wyważonym, eleganckim minimalem. Poniżej kilka kilka konkretnych projektów z aktualnej oferty znanych marek, które zawróciły w głowie całej naszej redakcji: 

Po tę torebkę polskiej marki ustawiają się internetowe kolejki. Jest oryginalna, efektowna i świetnie wykonana>>