Jacka Borcucha kojarzymy z niezwykłych filmowych projektów. Przede wszystkim porwał nas obrazem „Wszystko co kocham” (który był polskim kandydatem do Oscara w 2011 roku). Tym razem, aktor, reżyser i scenarzysta wystąpił w nowej dla siebie roli – został ambasadorem marki Nenukko. Ta polska niezależna marka zawsze wybiera szczególne osobowości do swoich kampanii (pamiętacie sesję z Mają Ostaszewską?). Jacek Borcuch uwiódł projektantki swoim zamiłowaniem do estetyki, poczuciem humoru oraz urokiem osobistym. Świetnie odnalazł się przed obiektywem aparatu Przemka Dzienisa i wpasował się w stylistykę kolekcji COPY/PASTE.

Na szarej ścianie w budynku na Mysiej 3, bez specjalnych stylizacji i zbędnych rekwizytów Borcuch prezentuje klasyczne grafitowe prochowce, czarne swetry, a także melanżowe swetry. Kolekcja jest autorską odpowiedzią Nenukko na obecny problem powtarzalności i kopiowania w świecie mody. Więcej o COPY/PASTE przeczytasz tutaj.

Jacek Borcuch w kampanii Nenukko jesień-zima 2014/2015 - Zobacz zdjęcia>>