Magdalena Frąckowiak stworzyła swoją markę biżuteryjną rok temu, chwilę przed swoimi 30. urodzinami. Jak sama przyznaje, biżuteria jest dla niej formą sztuki i traktuje ją trochę jak rzeźbę, którą się interesuje. Jej pierwsza kolekcja składała się przede wszystkim ze złotych szerokich obrączek i kolczyków-kłów (wszystko z metką made in Poland) - zobaczcie>>. Teraz podczas trwania Paryskiego Tygodnia Mody haute couture Magda zorganizowała specjalną prezentację swojej drugiej kolekcji (która nazywa się po prostu Collection II). Liczne zdjęcia z tego eventu możecie znaleźć na Instagramie Magdy i jej przyjaciół.

Collection II to m.in. czarne tasiemkowe chokery ze złoconymi zawieszkami, kolczyki-koła i delikatne pierścionki. Całą kolekcję można zobaczyć na zdjęciach autorstwa fotografki Mai Clary Stępień, która jest także przyjaciółką modelki. Tym razem Frąckowiak nie jest gwiazdą sesji.

Biżuterię Magdy można kupić na jej stronie internetowej, a także w Montaigne Market w Paryżu i w Luisa Via Roma we Florencji. Ceny kolekcji nie należą do najniższych, przykładowo za choker trzeba zapłacić od 500 do 3500 €. To jednak nie koniec. Modelka i projektantka planuje w przyszłości podbić także rynki Stanów Zjednoczonych i Azji.