W branżowych kuluarach jest o nich naprawdę głośno.

Undress Code

„Przepraszam za to, co powiedziałam zimą, po prostu nie byłam sobą…” – z taką myślą Undress Code wkracza w nowy sezon, uzupełniając ją o „…ale teraz mogę być”. Wszyscy ci, którzy (tak jak my) mogliby podpisać się pod powyższym obiema rękoma, przepadną zarówno dla najnowszej kampanii, jak i projektowych nowości marki. Wśród zmysłowo powycinanych sukienek, kostiumów kąpielowych z detalami pomarszczonymi jakby cały dzień przeleżały w morskiej wodzie i ażurowych kompletów, w oko wpadła nam przede wszystkim Ciao Bella Dress. Łapcie swój rozmiar zanim będzie za późno. 

Yope 

A teraz coś, co rozbudzi w was sentymenty. Nas nostalgia ogarnęła już od samego patrzenia na odżywczy olejek do ust GLOW od Yope, a z każdym kolejnym  użyciem tylko głębiej zanurzamy się we wspomnienia. To dlatego, że nowość marki kosmetycznej prowadzonej przez Karolinę Kuklińską-Kosowicz i jej męża Pawła zarówno designem, jak i zapachem (bananonowym!) nawiązuje do kolorowych błyszczyków bijących rekordy popularności za czasów naszego dzieciństwa. Dzięki zawartości naturalnych roślinnych olejów – z lnu, pestek granatu, dzikiej róży i ryżu – nawilżają i regenerują usta, pozostawiając je lśniące i optycznie pełniejsze. 

Mandel

Marka Mandel ogłasza wielki powrót bestsellerowych klasyków. Tym razem w odświeżonej, iście wiosennej odsłonie. Wzrok przyciągają żywe odcienie świeżo skoszonej trawy, sorbetu mango, schłodzonego mleczka kokosowego, bezchmurnego nieba i lodów waniliowych. Pomarańczowa, miękka jak chmurka Dumpling Pouch Orange Nappa to nasz numer jeden. Nada charakteru każdej stylizacji i sprawi, że nie będzie można oderwać od was wzroku. 

7 najważniejszych mikrotrendów sezonu wiosna-lato 2023. Niektóre pozycje tego zestawienia mogą was mocno zaskoczyć>>

Ania Kruk

Palec pod budkę, kto podobnie jak cała nasza redakcja, na nowo stracił głowę dla sztywnych bransoletek-obręczy na chwilę po tym, gdy wybieg pokazu Saint Laurent SS23 opuściła ostatnia modelka. Nosimy je na nadgarstkach, przedramionach i wyżej, a zapotrzebowanie spełnia między innymi biżuteryjny brand Ania Kruk. 

Sonia & The Gypsies

Niszowej marki Sonia & The Gypsies nie trzeba przedstawiać żadnej fance mody made in Poland. Do rozpoznawalnych na pierwszy rzut oka pikowanych kurtek w łąkę dołączyły niedawno perfekcyjnie oversize’owe szorty i pikowane kamizelki. Tak, na wszystkich kwitną kwiaty i wszystkie rozkochują w sobie od pierwszego wejrzenia. 

Phlov

Nowość z oferty marki kosmetycznej Anny Lewandowskiej Phlov to prawdziwy game changer. Bez kokieterii. Odmładzające serum do twarzy SPF 50 to pierwszy produkt, dzięki któremu przestałyśmy narzekać na uciążliwość stosowania filtrów przeciwsłonecznych. Innowacyjna formuła łączy w sobie wysoką ochronę przez UV z zaawansowaną pielęgnacją. Jest  skuteczne i proste oraz przyjemne w użyciu. Przetestowałyśmy je podczas majówki w upalnym Poligano a  Mare i przez kilka weekendów z rzędu spędzonych na pełnym słońcu w ulubionych warszawskich parkach. I to dopiero początek. 

Chiara Wear 

Zestawienie najbardziej pożądanych nowości z polską metką zamykamy nieklasycznym klasykiem. Ten modowy oksymoron już w pierwszych dniach od pojawienia się w ofercie, zaskarbił sobie sympatię stylistek i redaktorek mody. Najmodniejszy w tym sezonie biały top typu bokserka w wydaniu marki Chiara Wear nie ma w sobie nic z banału. Jednocześnie wpisuje się w aktualne trendy i pasuje do wszystkiego.