Chociaż w dzieciństwie Doutzen marzyła o karierze łyżwiarki, ostatecznie zdecydowała się na modeling. I słusznie, bo na tym polu odnosi niebywałe sukcesy. 28-latka jest Aniołkiem Victoria's Secret i twarzą L'Oreal oraz Tiffany & Co. Ponadto wielokrotnie pojawiała się na okładkach modowych pism oraz na wybiegach u czołowych projektantów. W 2005 roku czytelnicy Vogue.com wybrali ją Modelką Roku. Najnowszą kampanię Emilio Pucci na sezon jesień-zima 2013 duet Mert & Marcus zrealizowałpod osłoną nocy. W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla marki wielobarwne desenie i printy oraz przyciągające uwagę odcienie. Jasnoróżowe futro do połowy uda na pewno znajdzie wiele fanek, które kolorami zapragną przegonić jesienną słotę. Warto też zwrócić uwagę na kozaki do połowy uda - lansowane są już od kilku sezonów. Stroje w energetycznych kolorach, które dom mody Emilio Pucciproponuje na nadchodzący sezon zdecydowanie wyróżniają się na tle lansowanej przez inne marki konwencjonalnej elegancji. ZOBACZ Doutzen Kroes w kampanii Emilio Pucci jesień-zima 2013 >> Iga Budzikowska
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Do promocji swojej najnowszej kolekcji, marka Emilio Pucci wybrała holenderską piękność Doutzen Kroes. Zdjęcia zrealizowano nocą, co podkreśla wibrujące kolory strojów. Chociaż w dzieciństwie Doutzen marzyła o karierze łyżwiarki, ostatecznie zdecydowała się na modeling. I słusznie, bo na tym polu odnosi niebywałe sukcesy. 28-latka jest Aniołkiem Victoria's Secret i twarzą L'Oreal oraz Tiffany & Co. Ponadto wielokrotnie pojawiała się na okładkach modowych pism oraz na wybiegach u czołowych projektantów. W 2005 roku czytelnicy Vogue.com wybrali ją Modelką Roku. Najnowszą kampanię Emilio Pucci na sezon jesień-zima 2013 duet Mert & Marcus zrealizowałpod osłoną nocy. W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla marki wielobarwne desenie i printy oraz przyciągające uwagę odcienie. Jasnoróżowe futro do połowy uda na pewno znajdzie wiele fanek, które kolorami zapragną przegonić jesienną słotę. Warto też zwrócić uwagę na kozaki do połowy uda - lansowane są już od kilku sezonów. Stroje w energetycznych kolorach, które dom mody Emilio Pucciproponuje na nadchodzący sezon zdecydowanie wyróżniają się na tle lansowanej przez inne marki konwencjonalnej elegancji. ZOBACZ Doutzen Kroes w kampanii Emilio Pucci jesień-zima 2013 >> Iga Budzikowska
Reklama
1 z 4
Nowa kampania Emilio Pucci jesień-zima 2013
Doutzen Kroes dla Emilio Pucci, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
2 z 4
Nowa kampania Emilio Pucci jesień-zima 2013
Doutzen Kroes dla Emilio Pucci, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
3 z 4
Nowa kampania Emilio Pucci jesień-zima 2013
Doutzen Kroes dla Emilio Pucci, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
4 z 4
Nowa kampania Emilio Pucci jesień-zima 2013
Doutzen Kroes dla Emilio Pucci, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.