Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24. Kampania #MyOwnStory inspiruje do spełniania marzeń
Nowa kampania Coccinelle to świat, w którym przenikają się rzeczywistość realna i wirtualna. Ale nie tylko. To także - o ile nie przede wszystkim - świat, w którym możemy zmieniać swoją tożsamość i być tym, kim tylko chcemy. Mieszkające w nim awatary są niczym innym, jak cyfrową wersją nas samych, wirtualnym wizerunkiem odzwierciedlającym nasze pragnienia.

Coccinelle na sezon jesień-zima 2023/24
Kampania #MyOwnStory to już czwarty wspólny projekt włoskiej ikony stylu, Anny Dello Russo, i cenionego fotografa mody, Giampaolo Sgura. Dwuwymiarowy charakter stworzonego przez ten kreatywny duet równoległego wszechświata podkreślają czarno-białe obrazy, które skrywają tajemnicę i pozostawiają pole dla wyobraźni. Czerń i biel możemy interpretować jako symbol wszystkiego tego, czego jeszcze o sobie nie wiemy.

Bohaterkami nowej kampanii Coccinelle jest sześć emanujących naturalnością i pewnością siebie kobiet, z których każda wniosła do niej swoją historię. Wszystkie portrety są próbą odkrywania nieznanego terenu, jakim jest nasze wewnętrzne ja. Hashtag #MyOwnStory to łącznik między rzeczywistością realną a metawerse, między potrzebą przynależności a tęsknotą za byciem indywidualistą i pragnieniem zaspokajania własnych potrzeb.

#MyOwnStory
W skupionych na bohaterkach ujęciach Giampaolo Sgura i prostych, a jednocześnie wymownych stylizacjach Anny Dello Russo (które obejmują kultowe torby Coccinelle Himma, Coccinelle Magie i Coccinelle Hyle) możemy zobaczyć pochodzącą z Dominikany, dwudziestodwuletnią Franchescę, która dąży do tego, aby zostać aktorką.

Kolejną bohaterką kampanii #MyOwnStory jest Brunella Sofia, osiemnastoletnia Włoszka, która w przyszłości chce zostać posłanką do Parlamentu Europejskiego.

Oprócz nich, a także Katii, Zhu i Giovanny, przed obiektywem Giampaolo Sgura stanęła Urszula, trzydziestoośmioletnia Polka, mama i trycholog, która marzy o podróży po Indiach.

Zapisane różową „kreską” pragnienia bohaterek wybijają się na czarno-białym tle. Dopełnieniem manifestu Coccinelle jest zrealizowany na potrzeby kampanii film, który hipnotyzuje zarówno obrazem, jak i dźwiękiem. Marka podkreśla, że marzenie to nie tylko nasze podstawowe prawo, ale także siła napędowa do doskonalenia się i odkrywania nieznanego.
1 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory
2 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory
3 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory
4 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory
5 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory
6 z 6

Coccinelle, #MyOwnStory