Reklama

Urodzona w Kolumbii, Akima stała się jedną z najbardziej obiecujących artystek swojego pokolenia. Dumnie reprezentuje swoje korzenie i nową falę latynoskiego talentu, który zdobywa światowy rynek kultury. Jej charyzma, świeżość i różnorodne spojrzenie doskonale współgrają z uniwersum BIMBA Y LOLA – marki, która traktuje modę jako uniwersalny język i celebruje kreatywność bez granic.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

W kampanii Akima prezentuje nowe wersje kultowej torebki PAPER, która już stała się absolutnym must-have sezonu. Miękka, nieustrukturyzowana skóra sprawia, że torebka jest niezwykle wszechstronna – można nosić ją na ramieniu, na nadgarstku, a nawet złożoną na ręce: model all-terrain, który podkreśli każdą stylizację.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Inspiracja archiwum marki oraz japońskim awangardowym designem papierowych torebek sprawia, że PAPER wciąż utrzymuje status kultowej pozycji w ofercie BIMBA Y LOLA. Jesienią dostępna będzie w nowych rozmiarach, materiałach i kolorach:

  • PAPER BIKINI – w odcieniach limonki, spalonej pomarańczy i ciemnego brązu, w rozmiarze XL, idealna, by zabrać ze sobą cały świat;
  • PAPER MINI – wersja XXS w skórze o połyskującym wykończeniu, przypominająca klejnot; idealna na spacer, koncert czy wyjątkowe wydarzenie;
  • PAPER SHOPPER MAXI – reinterpretacja klasycznego modelu w skórze ziarnistej, doskonała na jesienne wyjazdy.
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Połączenie Akimy i torebki PAPER to niepowtarzalny duet: aktorka, która zdobywa światowe sceny, i torebka, która już stała się ikoną.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Nowa kolekcja dostępna jest w butikach BIMBA Y LOLA w Polsce oraz na stronie bimbaylola.com

Materiał promocyjny marki BIMBA Y LOLA

Reklama
Reklama
Reklama