Przyszłość motoryzacji jest elektryczna. Jak się do niej przygotwać i co marka Volkswagen ma do zaoferowania w tym aspekcie? Odpowiada PR Manager marki Volkswagen, Hubert Niedzielski. [ELLE MAN TALKS]
W tym odcinku porozmawiamy sobie o elektromobilności. Jak marki się do tego przygotowują i jak proces elektryfikacji wpływa na całą branżę motoryzacyjną? Jak zmieniają się prace fabryk samochodowych? Na te i inne pytania odpowiada nasz gość najnowszego ELLE MAN TALKS.

Volkswagen bardzo mocno stawia na kompleksowe podejście do elektromobilności. Marka chce być neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla najpóźniej do 2050 roku. Do 2030 roku przynajmniej 70 procent sprzedanych w Europie aut osobowych VW będzie napędzana wyłącznie silnikiem elektrycznym, co oznacza, że będzie to przynamniej milion samochodów. W Stanach Zjednoczonych i Chinach udział pojazdów elektrycznych ma osiągnąć wówczas co najmniej 50 procent.
Kim jest Hubert Niedzielski?
Od kwietnia 2019 roku PR Manager marki Volkswagen w firmie Volkswagen Group Polska. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej. Koordynowany przez niego projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze” (w kategoriach „Media Relations” oraz „Research&Insight”).
Z Volkswagen Group Polska związany jest z od 2015 roku. Pracował dla ŠKODY jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu oraz specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną.
Rozmowa do obejrzenia znajduje się na górze strony. Miłego oglądania!