Tym razem do klasycznej czerni i odcieni beżu dołączają torebki i buty w kolorze szałwiowej zieleni oraz metalicznego srebra. Nowe elementy nawiązują do migoczącej w promieniach słonecznych porannej trawy, która delikatnie zroszona kroplami rosy odbija światło i błyszczy srebrzystą poświatą. Poza kolorystycznym nawiązaniem do najpiękniejszych poranków w roku, w zakładce „nowości” znajdziecie również nostalgiczne nawiązania do lat 90. - jesteśmy pewne, że te mini torebki w stylu baguette szybko dołączą do grona bestsellerów.  

A jak już jesteśmy przy najlepiej sprzedających się modelach torebek MAKO, dajemy znać, że wyplatane ręcznie z liści palmowych koszyki Sorrento, Portofino oraz Saint Tropez wciąż są dostępne. Kupicie je teraz w trzech różnych kolorach. Tak prezentują się uwielbiane przez influencerki torby kosze z oferty polskiej marki. 

Kolejnymi gwiazdami tego sezonu zostały minimalistyczne torebki na ramię w asymetrycznych wariacjach. To nieco większe siostry bagietki z naturalnej skóry, które pomieszczą wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Dla miłośniczek jeszcze większych torebek i stylowych plecionek Ania Sękowska, właścicielka MAKO, przygotowała także reinterpretację słynnej dla marki torebki-siatki, która w tym sezonie wykonana jest także z laserowo wycinanej skóry. 

Nowa kolekcja MAKO na lato 2023: buty

MAKO to nie tylko torebki. W najnowszej kolekcji na lato w głębokiej czerni i srebrze zostały zatopione także ultranowoczesne mule oraz sandałki z ozdobnymi paskami. Nie zabrakło też najbardziej pożądanych w tym sezonie klasycznych balerinek. Mamy przeczucie, że te buty z głębokim wycięciem rozejdą się jak świeże bułeczki. W duecie z letnią sukienką pięknie będzie prezentował się też skórzany model z wiązanym na kostce rzemykiem. 

Moda jako podróż do świata fantazji

Nawiązanie do natury widać nie tylko w kolorach butów i torebek. Strona internetowa MAKO poprzez zdjęcia i muzykę już od pierwszych sekund zabiera nas do fantazyjnego świata przyrody. Jeśli planujecie wizytę we flagowym sklepie MAKO przy Mokotowskiej 43, również przygotujcie się na baśniowe powitanie w postaci niezwykłej witryny, wykonanej przez niezwykłą artystkę - Mirellę von Chrupek. 

Credits kampanii: 

zdjęcia: Borys Synak 

modelka: Dobrawa Zowisło / AS Management 

stylizacje: Olivia Kijo 

Hair & MUA: Kasia Olkowska 

Video: Piotr Dębski Asystenci 

fotografa: Mateusz Skraba, Mikołaj Chocieszyński 

Asystent Video: Mateusz Zawieja 

Set design: Piotr Piwowar 

Retouch: Magda Baran