Dlaczego warto wyjść poza lokalny rynek i jak rozpocząć sprzedaż na cały świat? Jakie akcje marek odzieżowych i lifestylowych są najciekawsze? To tematy, które zostaną poruszone podczas czwartego spotkania z cyklu „MODA – jak odnaleźć się w branży?“, na które zapraszamy 27 kwietnia do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia. Dyskusja dotyczyć będzie zagadnień związanych ze współczesnym handlem. Swoim doświadczeniem, w tym obszarze podzielą się: Patryk Pawlikowski i Agnieszka Lekszycka z Shoplo – platformy do tworzenia sklepów internetowych. W pierwszej części spotkania Patryk Pawlikowski, założyciel Shoplo, opowie o tym jak można wykorzystać prawdziwą siłę ecommerce do sprzedaży globalnej. Następnie Agnieszka Lekszycka, odpowiadająca za rozwój rynków zagranicznych w firmie, przybliży najciekawsze jej zdaniem akcje promocyjne przeprowadzone przez polskie marki. W programie, jak zawsze, przewidziany jest również czas na networking i wymianę kontaktów.

GOŚCIE:
Agnieszka Lekszycka – od kilku lat związana z branżą ecommerce. Pomagała rozwijać między innymi: serwis GoldenLine i hiszpański startup Travelmania. Obecnie odpowiada za rozwój rynków zagranicznych w Shoplo. Zaangażowana w edukację branży fashion w zakresie sprzedaży internetowej.

Patryk Pawlikowski – od kilkunastu lat w branży startupowej. Pomagał rozwijać takie biznesy jak GoldenLine, Docplanner, Pracuj.pl czy Cyfrowy Polsat. Obecnie CEO i founder Shoplo. Zajmuje się też prowadzeniem własnego sklepu internetowego.

MODERATORZY: Katarzyna Czapiewska i Dorota Cząstka
PARTNERZY: ELSKA
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Radio Gdańsk | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Centrum Designu Gdynia | Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia

KIEDY: 27 kwietnia 2016, godz. 18:00
MIEJSCE: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala audytoryjna

Wstęp wolny. Prosimy o mailowe zgłaszanie obecności na adres: k.reszkowska@ppnt.gdynia.pl
Więcej informacji: www.centrumdesignu.gdynia.pl