Strategia marki modowej to nie tylko ładne zdjęcia na Instagramie i sesje wizerunkowe. To szczegółowo opracowany plan działania, konkretne założenia, dokładnie określone DNA. Wszystko - od pojedynczej fotografii z kampanii po wpis na Facebooku powinno odzwierciedlać jeden punkt widzenia. Solidne podstawy gwarantują rozwój marki. Chcecie dowiedzieć się na ten temat więcej? O strategiach marek na przykładzie dużych i małych przedsięwzięć modowych opowie już niedługo w Gdyni - Monika Kapłan z agencji Pink Cigarette.

Zagadnienia poruszane podczas wykładu:
1. Jaka jest istota pozycjonowania marki fashion?
2. Jakie są metody określania DNA?
3. Czym jest strategiczny proces marketingowy?
4. Dlaczego etap badawczy jest kluczowym procesem w podejmowaniu słusznych decyzji?
5. Jak tworzyć osobowość marki w zgodzie z grupą docelową?
6. Jak kształtować kody komunikacji w marketingu fashion?
7. Czym są Brand Persony w kolekcji fashion i jaki mają związek z DNA marki?

MODERATORZY: Kaja Długosz | Dorota Cząstka
PARTNERZY: ELSKA | Pink Cigarette
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Radio Gdańsk | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Centrum Designu Gdynia | Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia
KIEDY: 23 listopada 2016, godz. 18:00
MIEJSCE: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, sala kinowa
Wstęp wolny. Konieczne zapisy: http://projektmoda5.evenea.pl/