Dieta sirtfood - odchudzanie bez wyrzeczeń

Czerwone wino, kawa, czekolada. Te produkty często skreślamy z jadłospisu, przechodząc na dietę. A gdyby tak ktoś powiedział nam, że dzięki tym składnikom będziemy zdrowsze? Takie założenie przyjmuje dietasirtfood, którą stosuje m.in. Adele. Wyjątkowy sposób odżywiania to przepis na szczupłą figurę bez wyrzeczeń, dla osób nie lubiących ograniczać jedzenia. Według niego odpowiednie jedzenie może skutecznie pobudzić metabolizm oraz wzmocnić kondycję organizmu. Sirtfood wbrew pozorom nie jest nowoczesnym wymysłem - jego skuteczność mają dowodzić mieszkańcy Japonii i Włoch. To właśnie produkty spożywcze z ich jadłospisów są podstawą tej zdrowej diety. Dlaczego? Bo mają w sobie polifenole, które aktywują w organizmie białka zwane sirtuinami. Dzięki temu opóźniają procesy starzenia się komórek i chronią je przed chorobami. Żywność stirfoods ma zapewniać długowieczność, zdrowie oraz młody wygląd - bez cięcia kalorii!

Dieta sirtfood - 5 zdrowych produktów >>

Dieta sirtfood - zasady

Zaczynając dietę stirfood należy przygotować się na porządny detoks. Bez obaw - trwający tylko na tydzień! Obniżamy energetyczność posiłków do 1000 kcal na dzień. Przez siedem dni spożywamy zielony koktajl według specjalnej receptury, zastępując nim trzy dania. Czwarty, lekki posiłek przygotowujemy z udziałem jednego ze sirtfood. Drugi tydzień opiera się na dwóch wartościowych posiłkach i dwóch zielonych koktajlach w ciągu dnia (zamykając się w 1500 kcal). Taki "post" ma na celu oczyszczenie organizmu z toksyn, pobudzenie metabolizmu oraz przestawienie się na tryb zdrowego odżywiania. To stanie się łatwe po upływie kilku tygodni! 

Przepis na zielony sok sirt:

75g jarmużu
30g rukoli
5g pietruszki
150g selera naciowego
1/2 jabłka
sok z 1/2 cytryny

Sok należy wycisnąć w sokowirówce i pić na świeżo.

Dieta sirtfood - LISTA produktów >>