Choć brzmi to nieco idealistycznie, to marka Moksha została w pełni zbudowana na pięknych, czystych, kobiecych intencjach. Jedną z jej "podstaw" jest Ewa Jurczak, która zanim objęła stanowisko Art Director marki skończyła psychologię i wyspecjalizowała się w psychologii mody. Misją Ewy jest budowanie świadomości o tym, jak istotną rolę w naszym życiu ogrywają ubrania, dlatego od lat wspiera kobiety w budowaniu swojego wizerunku zgodnego z ich osobowością. To doświadczenie była w stanie przenieść na projekty Moksha - tu nie ma miejsca na psychologiczne zagrywki i manipulacje, które zna z autopsji. Jednym z jej głównych celów był bojkot rozmiarów i uświadomienie kobietom, że nie muszą być żadnym numerkiem. I właśnie dlatego w ofercie marki nie znajdziecie elementów z metką XL czy 34:

"To od Ciebie zależy, jaki masz rozmiar. Moksha wychodzi z klasycznego schematu. Pozwalamy kobietom samodzielnie odkryć to, jaki ten rozmiar mają. Dopasowujmy rozmiar do tego, jak chcemy budować swoją sylwetkę" 

O tym, że zakupy e-commerce w takim układzie są szczególnie trudne, doskonale wie Edyta Niezgoda, Project Manager w Moksha. Edyta zajmuje się budowaniem procesów, rozwojem kanałów sprzedaży na rynku polskim i rynkach zagranicznych oraz zarządzeniem marką w obszarze digitalowym. Od początku swojej kariery zajmowała się wdrażaniem efektywnych oraz kreatywnych rozwiązań biznesowych i marketingowych mających na celu wzmocnienie wizerunku i pozycji rynkowej marek. Edyta, wraz z teamem, wprowadziła markę niedawno na zupełnie kolejny poziom - poziom zakupów przez wprowadzenie nowego sposobu płatności odroczonych Klarny.

                                                                    

"Klarna daje poczucie spokoju. Współistnieje w zgodzie z nami" 

Opowiada Edyta. Dzięki Klarnie możemy zamówić do domu wszystkie rozmiary danego produktu i nie zamrażać sobie środków na koncie - Klarna założy je za nas. Gdy już zdecydujemy, co zostawiamy, a co odsyłamy, płacimy jedynie za pozostawione elementy. Prościej się już nie da! Więcej o nietypowych rozwiązaniach i idei marki Moksha usłyszycie w nowym odcinku podcastu #girlCrush. Zaprasza Aleksandra Charzewska