Życie składa się z momentów, których często nie zauważamy, nie zdając sobie sprawy z ich wartości. Gdyby jednak zastanowić się nad tym głębiej, to okazuje się, że te „małe rzeczy”, takie jak spotkanie z przyjaciółką, spacer z psem, uśmiech przypadkowego przechodnia czy nawet unoszący się w domu zapach kawy, mogą przynosić więcej radości niż cokolwiek innego.

Właśnie o tym przypomina nam w swojej nowej kampanii Pandora. Marka komunikuje, że warto być uważnym i doceniać to, co mamy. Daje do zrozumienia, że przez współczesny rytm życia, nieustanne rozpamiętywanie przeszłości lub martwienie się o przyszłość możemy nie dostrzegać tego, co dzieje się wokół. Pandora szerzy to przesłanie w nietypowy sposób – zawarła je w słowach piosenki.

Mat. prasowe

Marka zaprosiła do współpracy dwóch wszechstronnych artystów młodego pokolenia, Lanberry i Tribbsa, łącząc ich w duet. Choć drogi zawodowe tej dwójki przecięły się już wcześniej, to nigdy nie mieli oni okazji pracować nad wspólnym utworem. Lanberry, jako piosenkarka i autorka tekstów, zadbała o warstwę liryczną i wokalną, natomiast Tribbs, jako producent muzyczny i DJ, skupił się na warstwie muzycznej.

Połączenie tych dwóch światów (i talentów) zaowocowało stworzeniem wpadającego w ucho kawałka „Dzięki, że jesteś”, do którego możesz dołożyć swoją cegiełkę. Jak to zrobić? Zgłoś się do konkursu, w którym do wygrania jest biżuteria Pandora oraz… występ w klipie do wspomnianego utworu.

Mat. prasowe

Konkurs „Moje momenty z Pandorą”

1. Stwórz Reels lub film na TikToku, w którym pokazujesz drobne, ale pełne szczęścia momenty, a jako podkład muzyczny wykorzystaj kawałek Lanberry i Tribbsa.

Materiał powinien przedstawiać sceny z życia codziennego. Ważne jest uchwycenie czasu spędzanego z bliskimi, w tym ze zwierzakami – chwil, które dzielicie razem, takich jak wspólne śniadanie, wieczór filmowy czy weekendowe aktywności. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby były to ujęcia z przeszłości – archiwalne kadry, które nigdy wcześniej nie były przez ciebie publikowane w mediach społecznościowych.

2. Dodaj hashtagi: #MojeMomentyzPandora, #Pandora, oraz otaguj @theofficialpandora.

3. Materiał opublikuj na Instagramie lub TikToku między 9 a 22 października (upewnij się, że twój profil na Instagramie jest publiczny).

4. Przed udziałem w konkursie zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie: pandora.net/pl/konkurs-moje-momenty-z-pandora.

Mat. prasowe

Zwycięskie materiały (wygrywa aż 10 osób) zostaną wykorzystane w 3-minutowym teledysku muzycznym, który będzie połączeniem contentu nadesłanego przez laureatów oraz influencerów. 

Ważne – biorąc udział w konkursie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie stworzonego przez ciebie materiału także w kanałach marketingowych marki Pandora oraz Digital Soulmates (www, SoMe) w okresie trwania kampanii (październik 2023).