Marka swoją misję realizuje nie tylko w teorii. Najlepszym dowodem na to jest event pod hasłem #SkóraGotowaNaSłońce, który odbył się w zeszłym tygodniu w Pałacu Kultury i Nauki, a dokładniej na Basenie w Pałacu Młodzieży. 

Fot. Content Studio

Wydarzenie otworzył panel dyskusyjny z udziałem dermatologów Medical Talk, którzy opowiedzieli o kluczowej roli ochrony przed słońcem, a także wyjaśnili, z jakimi konsekwencjami wiąże się niestosowanie filtrów UV. Na tym nie koniec niespodzianek, ponieważ marka La Roche-Posay przygotowała też sześć specjalnych stref edukacyjnych. W jednej z nich, dzięki kamerze UV, mogliśmy na własnej skórze przekonać się, jak działa innowacyjny filtr UV z gamy Anthelios UVMUNE 400. Co więcej, na miejscu czekały na nas punkty dedykowane różnorodnym serom do twarzy, które są niezbędnym etapem w codziennej pielęgnacji skóry, przygotowującym ją do ekspozycji na słońce.

Fot. Content Studio

Fot. Content Studio

Całość uświetniło spektakularne show - pokaz pływania synchronicznego w wodzie, który inspirowany był kolorami produktów La Roche-Posay: linii Anthelios (pomarańczowy) oraz portfoliem serów (Hyalu B5 Serum, Pure Vitamin C10 Serum, Retinol B3 Serum, Pure Niacinamide 10 Serum, Effaclar Serum).

Fot. Content Studio

Wśród gości, obok dermatologów, nie zabrakło influencerek i gwiazd. Zobacz relację i upewnij się, czy o ochronie przeciwsłonecznej na pewno wiesz już wszystko: 

 

*Badanie całościowe rynku dermokosmetyków, Aplusa, w okresie I-V 2022.