Architektoniczny minimalizm ze smakiem przełamywany blaskiem zaczerpniętym z modowych archiwów to coś, czym BOHOBOCO na zawsze zapisało się na kartach historii polskiej mody. Wykreowany przez cały zespół styl zgodnie doceniały klientki, gwiazdy i branżowe media. Kilka lat temu do swoich flagowych projektów marka dołożyła rozpoznawalną na świecie linię niszowych perfum, która została nawet nominowany do prestiżowych nagród The Fragrance Foundation UK Awards potocznie nazywanych Oscarami w świecie zapachów. 

Poruszające oświadczenie ukazało się 5.12.2020 roku na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Czytamy w nim między innymi: „Kochani. Ogłoszenie tej decyzji było i wciąż jest niezwykle trudne. Pożegnanie się z czymś co najpierw było marzeniem małego chłopca a potem tworzyło się to marzenie 11 lat jest emocją trudną do opisania. Od początku w nasze życie wpisany jest strach przed zmianą, chcemy wygodnego usłanego różami życia. Zapominamy tylko, że róża ma kolce i jeśli chcemy zaakceptować życie i jego naturalny bieg doświadczymy dobrych jak i złych momentów. Pamiętajmy jednak, że koniec może być początkiem a zmiany są potrzebne do wygenerowania nowej energii. To był piękny, kreatywny i magiczny czas. Dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna kto pojawił się choć na chwilę w historii BOHOBOCO.". 

Założony w 2009 roku brand oficjalnie żegna się z polskim rynkiem mody pełnym sentymentów, wzruszającym wideo, nazywając je swoim ostatnim dziełem. To osobiste wspomnienie 11 lat ciężkiej pracy, które musicie zobaczyć. I usłyszeć!