Kendall Jenner nie przestaje pojawiać się w kampaniach znanych firm. Modelka została twarzą włoskiej marki La Perla, dla której ostatnio zapozowała w zmysłowej bieliźnie, wcielając się w Alicję z Krainy Czarów (zobacz zdjęcia >>). W kwietniu  było również głośno o kontrowersyjnej reklamie Pepsi z udziałem młodszej siostry Kim, jaka została uznana za szerzącą rasizm. To wideo przejdzie do legendy, niestety w nienajlepszy sposób (obejrzyj spot reklamowy Pepsi >>). Czym młoda celebrytka zaskoczy nas tym razem?

Wczoraj media społecznościowe obiegła wiadomość, że Kendall nawiązała nową, obiecującą współpracę. Została twarzą adidas Originals! Gwiazdka od razu pochwaliła się tą informacją na swoim Instagramie, publikując boomerang, na którym wjeżdża meleksem na posesję adidas. Na ścianie widnieje napis "Witamy w rodzinie!", po czym od razu można wywnioskować, że modelka dołączyła do słynnej familii. Należą do niej także: Katy Perry, Selena Gomez, Nicki Minaj, Jeremy Scott czy Jessica Jung. Pierwsza zapowiedź współpracy pojawiła się w social mediach 18 maja, gdy Kendall wrzuciła na swój profil zdjęcie z dzieciństwa w t-shircie adidas, dodając post "Zawsze byłam za adidas Originals" oraz hashtag #TBT. Czekamy na pierwszą kampanię!