Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Lato w stylu hippie chic i lat 90? Tak, w nowej kampanii sieciówki Forever 21! W roli głównej siostry Smith: Pyper America i Daisy Clementine.

Lucky Blue Smith robi zawrotną karierę w modelingu (otrzymał nawet statuetkę dla "najlepszego modela" podczas tegorocznej, brytyjskiej edycji ELLE Style Awards). A co z jego siostrami? One też próbują swoich sił w branży! 19-letnia Pyper America ma za sobą już zdjęcia dla Calvin Klein, Moncler, amerykańskiego ELLE, Allure, W, Love, czy chińskiego Harper's Bazaar. Za to o dwa lata starsza Daisy Clementine dopiero stawia pierwsze kroki w pracy modelki (jej pierwsza sesja pojawiła się w zeszłorocznym wydaniu Vanity Fair Italia).
Obie są gwiazdami najnowszej kampanii Forever 21. Dziewczyny pozują w stylizacjach nawiązujących do stylu lat 90., ale znalazły się looki à la boho chic. Jak wypadły? Spradź!
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21 >>
1 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
2 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
3 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
4 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
5 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
6 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
7 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy
8 z 8

Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21
Pyper America i Daisy Clementine w kampanii Forever 21, fot. serwis prasowy