Reklama

S’portofino poszerza swoje wpływy w Warszawie, otwierając kolejny salon stacjonarny w tym mieście. Po sukcesie pierwszego butiku w Domu Mody Klif przyszedł czas na nowy punkt w prestiżowym centrum handlowym Westfield Mokotów.

Znamy zwyczaje zakupowe naszych klientów i wiemy, że doceniają oni możliwość wizyty w sklepie stacjonarnym i osobistego obcowania z produktem. Dlatego w S’portofino konsekwentnie realizujemy strategię omnichannel, zakładającą rozwój zarówno kanałów internetowych, jak i sprzedaży tradycyjnej na poziomie doświadczenia premium – mówi Małgorzata Stróżyk, Retail Director w S’portofino.

Nowy salon S'portofino w Westfield Mokotów (1)
Mat. prasowe

S’portofino to marka dla tych, którzy żyją aktywnie, nie rezygnując przy tym ze stylu. W ofercie multibrandu znajdują się produkty ponad 140 marek z całego świata takich jak np. Bogner, Goldbergh, Sportalm, Aueronatica Militare czy Toni Sailer. Zimą w S’portofino znajdziemy bogatą selekcję strojów narciarskich, kurtek, a także doskonałej jakości wełnianych swetrów i kaszmirowych dodatków. Oferta letnia oparta jest natomiast na produktach pozwalających czerpać z życia pełnymi garściami podczas wakacyjnych wyjazdów i aktywności na świeżym powietrzu.

Otwarcie sklepu stacjonarnego w Westfield Mokotów poprzedził debiut S’portofino w łódzkiej Manufakturze. Obecnie sklepy tej sieci można znaleźć również w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Gdyni, Łodzi, Polanicy Zdrój i czeskiej Pradze. Zakupy online zrobimy natomiast na sportofino.com

Materiał promocyjny marki S’portofino

Reklama
Reklama
Reklama