Każdego dnia kobiety łączą w sobie wiele ról. Są matkami i partnerkami, jednocześnie realizując się zawodowo i twórczo. Szukają równowagi pomiędzy oczekiwaniami świata a własnymi potrzebami. Właśnie w takim momencie życiowym znalazła się Marcelina Zawadzka – modelka, prezenterka i Miss Polonia 2011. Po narodzinach syna w zeszłym roku wróciła do pracy z nową energią, ale także z innym spojrzeniem na kobiecość. Jej osobista opowieść stała się podstawą wyjątkowej kampanii „Rebirth of Venus”, którą współtworzyła razem z marką Esotiq. To projekt, który nie tylko promuje nową kolekcję, ale przede wszystkim pokazuje kobiecą siłę i autentyczność w chwili przemiany.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Nowa definicja siebie

Dla większości kobiet powrót do aktywności zawodowej po narodzinach dziecka wiąże się z emocjonalnymi, fizycznymi i logistycznymi „fikołkami”. Również dla Marceliny łączenie nowych obowiązków z dawnymi zainteresowaniami nie było łatwe. – Powrót do pracy po urodzeniu dziecka to dla mnie wyzwanie, nie będę ukrywać! Ale... staram się to godzić najlepiej, jak potrafię. Leonidas jest ze mną niemal wszędzie – nawet w pracy. Nie zawsze jest super łatwo, ale ta bliskość daje mi siłę i przypomina, po co to wszystko robię – mówi szczerze.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

To doświadczenie wpłynęło na jej podejście do pracy, wizerunku i ciała oraz wyznaczyło na nowo priorytety. – Macierzyństwo zupełnie zmieniło moje postrzeganie kobiecego ciała. Po porodzie nie skupiłam się na szybkim powrocie do formy, krytykowaniu siebie czy kolejnych dietach. Kiedyś patrzyłam głównie na wygląd – czy jestem wystarczająco szczupła, jędrna, atrakcyjna. Dziś patrzę na swoje ciało z ogromnym szacunkiem i wdzięcznością...

Moje ciało stało się moim domem – dla mnie, dla mojego syna, dla wszystkich emocji, które uczę się akceptować i rozumieć.

– I właśnie to uważam za najpiękniejsze – podkreśla Zawadzka.

Jej słowa znajdują potwierdzenie na zdjęciach promujących kampanię – naturalnych i pokazujących prawdziwą siłę kobiecości. Esotiq postawił tu na przekaz, który rezonuje z doświadczeniem wielu kobiet. Kobiet, które przestały szukać ideału, a zaczęły doceniać siebie takimi, jakimi są.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Symbole kobiecej siły

W kampanii „Rebirth of Venus” Marcelina wciela się w postać kobiety, która doświadczyła przemiany – nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej. Pojawiające się w niej motywy marynistyczne mają z tą tematyką więcej wspólnego niż mogłoby się nam wydawać.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

– Morze, perły i muszle to dla mnie symbole siły, piękna i ciągłej przemiany – tak jak kobiece życie. Morze to przestrzeń nieprzewidywalna, pełna emocji i zmian, które uczą nas płynąć mimo trudności.

Perły powstają w wyniku reakcji obronnej, ale z czasem stają się czymś wyjątkowym i wartościowym... Muszle chronią delikatne wnętrze, tak jak my uczymy się chronić swoje serca i granice.

– Te motywy opowiadają moją historię – o drodze, którą przeszłam, o akceptacji siebie i odkrywaniu wewnętrznej mocy. „Rebirth of Venus” to dla mnie odrodzenie, powrót do siebie w nowej, silniejszej i piękniejszej wersji – wyjaśnia modelka.

Moda pełna wolności

Kolekcja Esotiq stworzona we współpracy z Marceliną Zawadzką to hołd dla kobiecej energii, zmysłowości i lekkości, jakie niesie lato. Projektując linię, marka postawiła na różnorodność i funkcjonalność – znajdziemy tu bikini, stroje jednoczęściowe, topy plażowe, pareo, narzutki oraz sukienki. W kolekcji dominują klasyczne kolory – biel, beż i czerń, ale dzięki oryginalnym krojom, fakturom i detalom nie ma tu mowy o nudzie. Ubrania zostały zaprojektowane z myślą o kobietach, które chcą czuć się sobą niezależnie od sytuacji – zarówno podczas odpoczynku na plaży, jak i w czasie letnich aktywności. Każdy model wpisuje się w aktualne trendy, a jednocześnie zachowuje ponadczasowy charakter. Nowa kolekcja Esotiq to zaproszenie do świata letnich przyjemności i kobiecej wolności.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Jednym z najbardziej wyrazistych modeli w kolekcji jest sukienka Verona, dostępna w trzech wersjach kolorystycznych: beżowej, kremowej i czarnej. Charakteryzuje ją prosty fason z cienkimi ramiączkami i lekko rozkloszowany dół. Z tyłu sukienki uwagę przyciąga głęboki dekolt i kaskadowa falbana, która nadaje sylwetce elegancji i dynamiki. Verona to propozycja dla kobiet, które lubią się czuć komfortowo i elegancko – sprawdzi się zarówno na plaży, jak i podczas wieczornego spaceru. Jej stonowana forma dobrze wpisuje się w przesłanie kampanii, łącząc ponadczasowy styl z nowoczesną kobiecością.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Uzupełnieniem kolekcji są perfumy sygnowane przez Marcelinę Zawadzką. Moonlight in the desert, Sunrise over the pink dune i Galacticum to trzy zmysłowe kompozycje, które podkreślą charakter każdej kobiety.

Odnaleźć równowagę

Marcelina Zawadzka w najnowszej kampanii Esotiq pokazuje, że można realizować się w wielu rolach jednocześnie bez rezygnowania z siebie. – Staram się odnaleźć tę równowagę – ucząc się prosić o pomoc i umieć ją przyjmować.

A wszystkim kobietom chciałabym powiedzieć: kochane, pamiętajcie – jesteście mamami, ale nadal jesteście kobietami.

– Szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko – podsumowuje.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Jej historia i współpraca z Esotiq to więcej niż kampania promocyjna – to opowieść o kobiecej sile, samoakceptacji i autentyczności. Projekt „Rebirth of Venus” zachęca kobiety, by nie bały się zmian, słuchały siebie i tworzyły przestrzeń na wszystkie swoje potrzeby – zawodowe, rodzinne i emocjonalne.

Materiał promocyjny marki Esotiq