Mariusz Przybylski jest autorem koncepcji intrygującej kampanii, która ma odzwierciedlać założenia kolekcji (zestawienie mroku i chłodu z odrobiną ulotnego, iluzorycznego ciepła). Projektant doskonale rozumie, jak ważna dla wizerunki marki jest oprawa wizualna, angażuje też gorące nazwiska ze świata modelingu. W jego poprzedniej kampanii pojawiła się Joanna Tatarka, a gwiazdami pokazu \"Cold Love\" byli Adrian Włodarski i Asia Piwka. Jednak to nie Włodarski, a Wojtek Czerski pozuje w jesienno-zimowej kampanii Przybylskiego. Przystojny brunet chodził m. in. u Diora, Rafa Simonsa, Phillipa Lima czy Thoma Browne'a. W tym sezonie reklamuje także markę Y-3 u boku superpopularnej Josephine Le Tutour. W kampanii \"Cold Love\" Wojtek Czerski prezentuje m.in. spodnie i kurtkę pokryte drobnymi pliskami, futurystyczne srebrne skóry, cudowny płaszcz z trzech kontrastujących tkanin oraz kurtkę bomber w lamparcie cętki (dla dziewczyn Przybylski przygotował podobną ramoneskę). Świetne, zdystansowane zdjęcia wykonali Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski. Ubrania z kolekcji (jak również modele ze świetnej tańszej linii philosophy by mariusz przybylski) znajdziecie w butiku projektanta przy Wilczej 8 w Warszawie. Kampania kolekcji \"Cold Love\" Mariusza Przybylskiego w GALERII >>> Model: Wojtek Czerski / AMQ Foto: Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski Włosy: Emil Zed Make-up: Dorota Obrębska."}},{"type":"inline-gallery","data":{"images":[{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/kampania-mariusz-przybylski-jesien-zima-2013-147-8c22896.jpeg","width":605,"height":658,"title":"Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14","description":"
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Premierowo pokazujemy Wam zdjęcia z kampanii "Cold Love" Mariusza Przybylskiego na sezon jesień-zima 2013. Oparta na kontrastach faktury i formy kolekcja zachwyca chłodnym metalicznym blaskiem i bogactwem detali (świetne pliski, układane geometryczne panele). Po pokazie, który odbył się w czerwcu, mieliśmy wrażenie, że dominowały sylwetki męskie, dlatego to linia męska została wyeksponowana na zdjęciach (w przeciwieństwie do damskiej kampanii wiosna-lato 2013). Mariusz Przybylski jest autorem koncepcji intrygującej kampanii, która ma odzwierciedlać założenia kolekcji (zestawienie mroku i chłodu z odrobiną ulotnego, iluzorycznego ciepła). Projektant doskonale rozumie, jak ważna dla wizerunki marki jest oprawa wizualna, angażuje też gorące nazwiska ze świata modelingu. W jego poprzedniej kampanii pojawiła się Joanna Tatarka, a gwiazdami pokazu "Cold Love" byli Adrian Włodarski i Asia Piwka. Jednak to nie Włodarski, a Wojtek Czerski pozuje w jesienno-zimowej kampanii Przybylskiego. Przystojny brunet chodził m. in. u Diora, Rafa Simonsa, Phillipa Lima czy Thoma Browne'a. W tym sezonie reklamuje także markę Y-3 u boku superpopularnej Josephine Le Tutour. W kampanii "Cold Love" Wojtek Czerski prezentuje m.in. spodnie i kurtkę pokryte drobnymi pliskami, futurystyczne srebrne skóry, cudowny płaszcz z trzech kontrastujących tkanin oraz kurtkę bomber w lamparcie cętki (dla dziewczyn Przybylski przygotował podobną ramoneskę). Świetne, zdystansowane zdjęcia wykonali Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski. Ubrania z kolekcji (jak również modele ze świetnej tańszej linii philosophy by mariusz przybylski) znajdziecie w butiku projektanta przy Wilczej 8 w Warszawie. Kampania kolekcji "Cold Love" Mariusza Przybylskiego w GALERII >>> Model: Wojtek Czerski / AMQ Foto: Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski Włosy: Emil Zed Make-up: Dorota Obrębska.
Reklama
1 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
2 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
3 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
4 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
5 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
6 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
7 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
8 z 8
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013/14
Kampania Mariusz Przybylski jesień-zima 2013 Cold Love, fot. Daniel Duniak i Grzegorz Korzeniowski
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.