BIMBA Y LOLA na sezon jesień-zima 2022. W kampanii BIMBAYLOLIZED marka zabiera nas w podróż do niewielkiego, amerykańskiego miasteczka
Ambitna, początkująca reporterka przybywa do otoczonego przez pustynię miasteczka, by zbadać tajemnicze anomalie pogodowe. Śledztwo doprowadza ją do czterech młodych dziewczyn.


Mieszkanki Lolaville prowadzą zwykłe życie, a każdy ich kolejny dzień nie różni się specjalnie od poprzedniego. Do czasu. Wszystko zmienia się w momencie, gdy z nieba spadają lodowe kule, rozrzucając po mieście kolorowe torby Chimo. Oko Enyi nagle staje się niebieskie, a ciało Peng pokrywają dziwne znaki. Z klei Beth zaczyna mieć obsesje na punkcie UFO.

Czy w Lolaville rzeczywiście pojawili się kosmici? Czy może to inne nadprzyrodzone zjawisko? Oba tropy są złe. To BIMBAYLOLIZED - postawa i styl życia w duchu hiszpańskiej marki BIMBA Y LOLA.
Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA
By uchwycić ducha kampanii BIMBAYLOLIZED, marka już po raz kolejny nawiązała współpracę z wszechstronnie utalentowaną Petrą Collins. Artystka wyreżyserowała krótkometrażowy film, który wyróżnia charakterystyczna, analogowa estetyka i czarny humor. Spot utrzymany jest w ciepłych barwach, przywołujących na myśl pustynne zachody słońca. Ważnymi elementami mitycznej warstwy kampanii są też charakterystyczna gra światła i praca kamery, które w połączeniu z zastosowaną kolorystyką, oddają nastrój kultowych amerykańskich produkcji, takich jak To Die For, Twin Peaks czy Repo Man.
Warto dodać, że w poprzedniej odsłonie kampanii marki przed kamerą stanęła Natasha Lyonne - aktorka, scenarzystka, reżyserka, producentka, mieszkanka Nowego Jorku, która wychowała się na ekranie. Podobnie jak bohaterki najnowszego spotu, jest kreatywna i nieposkromiona.
BIMBA Y LOLA na sezon jesień-zima 2022
Ty też widzisz znaki tam, gdzie nie sięga wzrok innych? Jesteś odważna, żądna przygód i otwarta na to, co nieznane i odbiegające od normy? Wobec tego uosabiasz kampanię BIMBAYLOLIZED.

Kolekcja łączy różne kroje, kolory i wzory. Elementy garderoby w neutralnych odcieniach kontrastują z neonami, a paski i krata przeplatają się z printem kwiatowym, zwierzęcym czy nawet komiksowym. Wśród butów są kowbojki w kolorze krwistej czerwieni i niebieskie mule na obcasie ozdobione łańcuchem. Poza tym marka oferuje okulary przeciwsłoneczne i biżuterię w stylu Y2K. W kolekcji nie mogło zabraknąć też kultowej torby Chimo, która w tym sezonie przybrała nowe faktury, kształty oraz rozmiary.
